STRONA GŁÓWNA/ ZESPÓŁ

MAGDALENA MODRZEWSKA

DYREKTOR PRZEDSZKOLA – WŁAŚCICIEL

Przedszkole Blossom jest spełnieniem moich marzeń o pracy, która jest czymś więcej niż pracą.

Z wykształcenia jestem filologiem angielskim oraz absolwentką studiów MBA na Nottingham Trent University/Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dwadzieścia lat mojego życia spędziłam w korporacjach, ostatnie czternaście jako dyrektor wydawniczy w wydawnictwie Edipresse Polska zarządzając magazynami dla kobiet.

Swoją karierę zawodową zaczynałam ucząc dzieci na studiach i było to bardzo inspirujące doświadczenie. Pokazało mi, że dzieci chłoną drugi język jak gąbka. Prywatnie jestem mamą dwóch córek – młodsza idzie do mojego przedszkola. Starsza – ośmiolatka – jest dwujęzyczna. To właśnie dzięki anglojęzycznej edukacji.

Poza pracą kocham podróże. Zwiedziłam z plecakiem kawał świata. Szczególnie ciepło wspominam moją 3-miesięczną wyprawę po Azji Południowo-Wschodniej. Lubię dobrą książkę, kino, muzykę jazzową, fotografię.

ANNA BOROWA

Z-CA DYREKTORA DS. PEDAGOGICZNYCH I ADMINISTRACYJNYCH

Z wykształcenia jestem pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym i nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej z językiem angielskim. Studia magisterskie ukończyłam na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz podyplomowe z organizacji i zarządzania oświatą na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.  Doświadczenie zdobywałam w przedszkolach pracując z dziećmi w różnym wieku, będąc anglojęzycznym wychowawcą i nauczycielem języka angielskiego.

Praca z dziećmi daje mi mnóstwo radości i satysfakcji. Jest okazją do odkrywania tajemniczego i kolorowego świata dziecka. Czas spędzony z dziećmi jest czasem bogatym w nowe inspiracje i doświadczenia. Jest chwilą w której sama mogę poczuć się choć troszkę jak dziecko.

Moją pasją są moje psy, z którymi uwielbiam spędzać czas. Kocham konie i muzykę. Lubię spędzać czas zarówno aktywnie jak i nic nie robiąc na kanapie czy w hamaku. Lubię miasto, ale moje oczy z tęsknotą patrzą w kierunki natury i wsi, z której pochodzę. Interesuję się fotografią i rysunkiem, których tajniki staram się zgłębiać w wolnych chwilach. Lubię połknąć książkę w jeden wieczór i nie móc się od niej oderwać. Kocham polską sztukę, muzykę i taniec ludowy.

NADINE GALLEY

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)

Nazywam się Nadine Galley i pochodzę z Wielkiej Brytanii – Anglii. Posiadam kwalifikacje opiekuna dla dzieci w wieku 0-7 lat (NNEB) oraz dyplom zawodowy 4. stopnia (NVQ4) w zakresie opieki zdrowotnej i społecznej. Mam ponad 30 lat doświadczenia w pracy z dziećmi i rodzinami. Przed rozpoczęciem pracy w Blossom byłam zatrudniona w innym warszawskim przedszkolu, a jeszcze wcześniej przez pięć lat pracowałam w przedszkolu w Dubaju. Po uzyskaniu kwalifikacji w Wielkiej Brytanii pracowałam w ośrodku opieki dziennej dla dzieci oraz w opiece społecznej nad dzieckiem i rodziną.

Mój mąż Richard również pochodzi z Wielkiej Brytanii, ale mieszka i pracuje w Warszawie. Mamy czworo wnucząt. Jestem fanką piłki nożnej, lubię gotowanie, czytanie, a także zwiedzanie, poznawanie nowych miejsc. Praca z dziećmi i obserwowanie ich rozwoju sprawia mi przyjemność. Czuję się wyróżniona mogąc uczestniczyć w ich życiu i wszechstronnym rozwoju. Ważna jest dla mnie też praca z rodziną jako całością oraz regularna komunikacja, dzięki której my, personel i rodzice, możemy wspólnie działać jako jedna drużyna. Spotkania z wami są dla mnie przyjemnością, więc jeśli będziecie mieli jakiekolwiek pytania, zapraszam.

ALEKSANDRA SIWIAK

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY

Kocham pracę z dziećmi – szczególnie przedszkolakami! Moje doświadczenie zawodowe jest dość rozległe – od pracy w biurze, przez szkołę językową, przedszkole, po żłobek; pracę z dziećmi i wspieranie ich rozwoju traktuję jako swoją życiową misję. Jestem absolwentką wydziału anglistyki, studiowałam też logopedię, edukację wczesnoszkolną i pedagogikę Montessori oraz ukończyłam szereg specjalistycznych szkoleń dla nauczycieli. Zagadnieniem, które szczególnie mnie interesuje, jest rozwój mowy u dzieci dwujęzycznych. Jestem przekonana, że zajęcia matematyczne, sensoryczne jak i inne zajęcia w języku angielskim zainteresują Państwa dzieci. W czasie wolnym uwielbiam podróżować, malować i czytać biografie. Zaś kiedy chcę „naładować baterie”, spotykam się rodziną i przyjaciółmi, ruszam na łono natury i/lub medytuję.

LOUISE FERRIER

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)

KLAUDIA KASIBORSKA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY

DOROTA ROGULA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)

Mam na imię Dorota i jestem pedagogiem wczesnej edukacji. Ukończyłam kurs 3. stopnia wczesnej edukacji w Wielkiej Brytanii (Cache Level 3 in Early Years Foundation Stages). Niedawno razem z rodziną zdecydowaliśmy się na przeprowadzkę do Polski, skąd wyjechałam mając 10 lat. Po wyjeździe z Polski dorastałam w Johannesburgu w RPA, a następnie przez ponad 12 lat mieszkałam i pracowałam w Dubaju jako nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Od ponad trzech lat sama jestem mamą, a wychowywanie mojej córki i obserwowanie jej wzrastania jest dla mnie źródłem niekończącej się radości. Bardzo się cieszę mogąc również w pracy wspierać rozwój innych dzieci. Odnajduję wielką satysfakcję w pracy z małymi dziećmi, pielęgnowaniu ich naturalnej ciekawości świata, entuzjazmu i kreatywności. Moja osobista filozofia jako nauczyciela opiera się na przekonaniu, że dzieci uczą się i rozwijają najlepiej, kiedy mogą samodzielnie decydować o swojej aktywności poznawczej. 

Cieszę się, że zostałam członkiem szkolnej rodziny Blossom i będę mogła przyczyniać się do rozwoju uczęszczających tu dzieci

REENA PERALTA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY

DOMINIKA ROSTKOWSKA

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Ukończyłam studia licencjackie z pedagogiki (edukacja wczesnoszkolna). Uwielbiam uczyć się nowych języków i poznawać świat. Inspirują mnie ludzie i ich kultury. Dlatego właśnie w czasie studiów przez pół roku mieszkałam i studiowałam w Grecji, a także odbyłam 3-miesięczny staż w międzynarodowym żłobku i przedszkolu w Hiszpanii, gdzie opiekowałam się dziećmi w wieku od 4 miesięcy do 6. roku życia. Wiele się tam nauczyłam i kompletnie zakochałam się w pracy z dziećmi. Zawsze jednak, od kiedy sama byłam dzieckiem, lubiłam się bawić i zajmować młodszymi dziećmi w rodzinie. Myślę, że naprawdę ważne jest, by społeczeństwo doceniło wartość i znaczenie dzieci. Dzieci są przyszłością i powinniśmy włożyć całe serce i całą naszą energię w zapewnianie im jak najlepszego, najbardziej wartościowego, bezpiecznego i stymulującego środowiska, tak by mogły wyrosnąć na wspaniałych, szczęśliwych dorosłych!

We własnym życiu najbardziej cenię rodzinę i relacje z innymi, dobro i empatię; choć kreatywność, przygody i pozytywne nastawienie są również istotne. Myślę, że najważniejszą rzeczą w życiu jest robić to, co się kocha najbardziej, rozwijać się, dając innym to, co w nas najlepsze, szczególnie dzieciom. Dzięki doświadczeniu samodzielnego życia za granicą, o czym zresztą marzyłam od dziecka, zrozumiałam, że wszystko jest możliwe, i bardzo zależy mi na przekazaniu tego nastawienia dzieciom, by mogły dorastać wierząc, że jeśli czegoś pragną, to jest to do osiągnięcia – że  mogą w przyszłości spełnić swoje marzenia, pamiętając o innych, społeczeństwie i środowisku. Chcę też przekazać im szacunek dla Ziemi, naszego wspólnego domu.

DAMALIA ARFANI

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

MARTA PALUCH

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Jestem pasjonatką edukacji wczesnoszkolnej. W tym roku kończę pedagogikę na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem radosną I cierpliwą osobą, która uwielbia pracować z dziećmi. W kontakcie z dziećmi ważne jest, aby nawiązać z nimi prawdziwy, szczery kontakt, stać się ich przewodnikiem w odkrywaniu świata. Jest to także coś, co lubię najbardziej w swojej pracy, towarzyszyć maluchom w ich
codziennym rozwoju i patrzeć jak wzrastają w sile i pewności siebie, aby stac się wartościową i wyjątkową osobą.

W Blossom prowadzę grupę żłobkową. Nasze przedszkole cenię najbadziej, za ciepłą domową atmosferę, dzięki której, zarówno dzieci jak i pracownicy, mogą czuć się tu bezpiecznie … Kochamy także nasz duży gród, w którym maluchy mogą bawić się, odkrywać i obserwować naturę w każdej porze roku. Przed podjęciem pracy w Blossom, pracowałam przez 4 lata jako niania z dziećmi w różnym wieku.

W wolnym czasie kocham podróże. Uwielbiam zanurzać się w kulturze miejsca, które odwiedzam, odkrywając je, próbując lokalnego jedzenia i poznając nowych, ciekawych ludzi. Adoptowanie psa i kota było jedną z najlepszych decyzji, które podjęłam w życiu, spędzam wiele czasu na spacerach oraz zabawie z nimi.

JULIA TRĘBSKA

SZEF KUCHNI

Serce i pasja do gotowania popchnęły mnie na studia na kierunku: Gastronomia – Sztuka Kulinarna na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Wiedzę stricte żywieniową zdobyłam zaś kontynuując naukę w Warszawskiej Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, gdzie z tytułem magister-inżynier ukończyłam kierunek Żywienie Człowieka i Ocena Żywności. Praca w gastronomii również nie jest mi obca: pracowałam w wielu miejscach na stanowisku Kucharza oraz Szefa Kuchni, jednak myślę, że dopiero tu, w Przedszkolu Blossom, naprawdę rozwijam swoje kulinarne skrzydła i daję się ponieść swojej kreatywności.

Gotowanie dla dzieci jest mnie wielkim wyróżnieniem, ale i codziennym wyzwaniem, ponieważ zdaje sobie sprawę, że dzieci są bezcennymi krytykami kulinarnymi. Każdy kucharz bardzo mocno ceni sobie ich zdanie: pochwałę, by trzymać poziom i nie spoczywać na laurach, ale i krytykę – by naprawiać i doskonalić.  Codziennie staram się poprzez dobry i zdrowy smak zdobywać serca dzieci, a tym samym wprowadzać je w naturalny i smakowity kulinarny świat bez sztucznych substancji i chemicznych polepszaczy.

MAŁGORZATA SOBIESKI

PSYCHOLOG

Małgorzata Sobiesiak – psycholog, trener komunikacji, terapeuta TSR

W pracy bazuję na metodzie Porozumienia bez Przemocy (Nonviolent Communication) i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Prowadzę zajęcia terapeutyczne z dziećmi od 3 r.ż. w oparciu o metodę Kids Skills („Dam radę”) pomagając przezwyciężyć maluchom trudności emocjonalne. Z dorosłymi spotykam się na indywidualnych konsultacjach oraz na warsztatach rozwojowych.

Prowadzę cykliczne warsztaty dla rodziców rozwijające kompetencje wychowawcze. Współpracuję z przedszkolami prowadząc warsztaty nauczycieli przedszkolnych oraz indywidualne wsparcie psychologiczne dzieci.

Ukończyłam psychologię na KUL, II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (BFT), trzyletnią Szkołę Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii (Nonviolent Communication), jak również podyplomowe studia w zakresie logopedii na UMCS w Lublinie.

Interesuję się choreoterapią, medycyną holistyczną, z przyjemnością uczę się języków obcych i podróżuję. Od zawsze dobrze czułam się w towarzystwie dzieci i łatwo mi było nawiązać z nimi kontakt. Fascynuje mnie ich otwartość, ciekawość i wytrwałość w zdobywaniu celu. Od początku mojej pracy (2012) dzieci i rodzice są mi bliscy i bardzo się cieszę bardzo za każdym razem, kiedy mogę pomóc im zrozumieć siebie lepiej.

ALEKSANDRA MAŚLANKA

NAUCZYCIEL MUZYKI

W momencie, gdy pierwszy raz przekroczyłam próg przedszkola by poprowadzić zajęcia, nie spodziewałam się, że zostanę tam na długo, że odkryję tam tyle ciepła, radości i prawdziwych emocji, które czasami ciężko zobaczyć w świecie dorosłych. Niezwykła wydała mi się szczerość i spontaniczność dzieci oraz fakt, że mogę im przekazywać swoją wiedzę i sama tak wiele się od nich uczyć. Więc postanowiłam zostać i od ponad dwóch lat kontynuuję swoją pracę z dziećmi, przede wszystkim w sferze umuzykalniania.

Przez wiele lat sama prowadziłam aktywną działalność artystyczną, głównie związaną z koncertowaniem, pracą sesyjną, oraz tworzeniem muzyki. Jestem absolwentką klasycznej  szkoły muzycznej w klasie fortepianu oraz Krakowskiej Szkoły Jazzu i Muzyki Rozrywkowej na wydziale wokalnym. Obecnie skupiam się na studiach pedagogicznych i badaniach nad wpływem wczesnego umuzykalniania na rozwój małego dziecka. Ukończyłam również studia z zakresu kulturoznawstwa. Interesuje mnie tematyka wielokulturowości i wielojęzyczności dzieci, oraz rola muzyki w tych procesach.

Gdy nie pracuję i nie muzykuję bardzo lubię chodzić na długie spacery po lesie, oglądać włoskie filmy i planować kolejne podróże.

JOANNA STANKIEWICZ

TRENER JUDO

Nazywam się Joanna Stankiewicz i jestem trenerem judo w Blossom. Jestem Magistrem Wychowania Fizycznego. Pracowałam z dziećmi jako trener judo i nauczyciel wychowania fizycznego w kilka przedszkolach i szkołach podstawowych na terenie Warszawy. Od 2017 roku pracuję z Kuma Judo Klub. Jestem członkiem narodowego zespołu judo.

Brałam udział i zdobyłam medale w różnych mistrzostwach judo w Polsce jak również w innych zawodach na terenie Europy. Jestem także instruktorem kulturystyki i fitness.

Trenowanie dzieci jest dla mnie ogromnym wyzwaniem i bardzo to lubię. Zawsze staram się tak podejść do dzieci, żeby i one znajdowały w pracy ze mną przyjemność. 

MARIETTA ATAYAN

NAUCZYCIEL SZTUKI

“Każdy z nas nosi w sobie dziecko – radosne i pełne życia, o czym niestety z czasem
zapominamy. Kontakt z dziećmi wyzwala we mnie najbardziej autentyczne i szczere
emocje. Uważam, że każdy powinien spróbować przekonać się o terapeutycznej sile
sztuki przynajmniej raz w życiu.”

Pochodzę z niedużego miasta – Andiżanu, w Uzbekistanie. W wieku 14 lat
przeprowadziłam się do Polski, gdzie kontynuowałam moją edukację w języku
polskim. Studia licencjackie ukończyłam na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku
Filologia Rosyjska.
Z natury jednak mam artystyczną duszę, dlatego też dalsze kroki skierowałam w
stronę Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie w 2018 r. ukończyłam
studia magisterskie na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuk
Plastycznych ze specjalizacją Arteterapia.
Arteterapia i sztuka towarzyszą mi od tej pory w życiu tak prywatnym jak i
zawodowym, z czego się bardzo cieszę. Uważam, że bardzo ważne jest aby uczyć
dzieci od najmłodszych lat, że sztuka nie jest czymś obcym, przeznaczonym do
uprawiania tylko przez artystów, lecz jest nieodłączną częścią życia każdego z nas.
Powinniśmy zatem korzystać z możliwości, które daje nam obcowanie ze sztuką,
czego efektem jest kształcenie osobowości człowieka, aktywizowanie jego
wyobraźni i wrażliwości, uczenie aktywnej twórczości, rozwijanie umiejętności
współpracy z innymi ludźmi i wiele innych, przydatnych w życiu kwalifikacji.
Od lutego 2019 roku pracuję w prywatnej galerii artystycznej Sznurki, gdzie
prowadząc warsztaty z zakresu rzeźby, rysunku i malarstwa mam okazję
obserwować, jak praktyczne obcowanie ze sztuką wpływa na wewnętrzny rozwój i
poszerzanie horyzontów uczestników tych zajęć. Od września 2019 roku mam
również przyjemność współpracować z przedszkolem artystycznym Blossom, gdzie
mogę dzielić się swoim doświadczeniem i pasją.
Jedną z moich pasji jest też sztuka wizażu i charakteryzacji, którą doskonaliłam
uzyskując dyplom Międzynarodowego Studium Dziewulskich w Warszawie.
Uwielbiam też podróżować po świecie i sądzę, że podróże uczą nas, że wiele granic
istnieje tylko wewnątrz naszych umysłów.

LOUISE SALTAMONES

NAUCZYCIEL HISZPAŃSKIEGO

ANNA UBERNA

NAUCZYCIEL OD JOGI

MONIKA CAPUTA

NAUCZYCIEL BALETU

Jestem absolwentką Państwowej Szkoły Baletowej im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu. W latach 1993-2008 tańczyłam w zespole baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, biorąc udział w wielu spektaklach baletowych, zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Miałam zaszczyt współpracować z wielkimi choreografami światowymi, m.in.:  Natalią Makarową, Matsem Ekiem, Borisem Ejfmanem, Jiřím Kyliánem, Irkiem Muchamiedowem.

Od kilku lat występuję w spektaklach dla dzieci w Teatrze Palladium. Zajęcia z tańca klasycznego dla dzieci prowadzę od 9 lat, m.in. w Saska Dance Studio, Kabaty Dance Studio oraz w Egurrola Dance Kids. Od 5 lat prowadzę swoje własne studio baletowe na Żoliborzu.

SZTUKA * JĘZYK * KONTAKT Z NATURĄ * AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA * KUCHNIA EKOLOGICZNA

twarz dziewczynki pomalowana farbami

Założenia

WIĘCEJ
ben-white-128604 śmiejący się chłopiec

Zapisy

WIĘCEJ