STRONA GŁÓWNA/ ZESPÓŁ

MAGDALENA MODRZEWSKA

DYREKTOR PRZEDSZKOLA – WŁAŚCICIEL

Przedszkole Blossom jest spełnieniem moich marzeń o pracy, która jest czymś więcej niż pracą.

Z wykształcenia jestem filologiem angielskim oraz absolwentką studiów MBA na Nottingham Trent University/Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dwadzieścia lat mojego życia spędziłam w korporacjach, ostatnie czternaście jako dyrektor wydawniczy w wydawnictwie Edipresse Polska zarządzając magazynami dla kobiet.

Swoją karierę zawodową zaczynałam ucząc dzieci na studiach i było to bardzo inspirujące doświadczenie. Pokazało mi, że dzieci chłoną drugi język jak gąbka. Prywatnie jestem mamą dwóch córek – młodsza idzie do mojego przedszkola. Starsza – ośmiolatka – jest dwujęzyczna. To właśnie dzięki anglojęzycznej edukacji.

Poza pracą kocham podróże. Zwiedziłam z plecakiem kawał świata. Szczególnie ciepło wspominam moją 3-miesięczną wyprawę po Azji Południowo-Wschodniej. Lubię dobrą książkę, kino, muzykę jazzową, fotografię.

ANNA BOROWA

Z-CA DYREKTORA DS. PEDAGOGICZNYCH I ADMINISTRACYJNYCH

Z wykształcenia jestem pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym i nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej z językiem angielskim. Studia magisterskie ukończyłam na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz podyplomowe z organizacji i zarządzania oświatą na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.  Doświadczenie zdobywałam w przedszkolach pracując z dziećmi w różnym wieku, będąc anglojęzycznym wychowawcą i nauczycielem języka angielskiego.

Praca z dziećmi daje mi mnóstwo radości i satysfakcji. Jest okazją do odkrywania tajemniczego i kolorowego świata dziecka. Czas spędzony z dziećmi jest czasem bogatym w nowe inspiracje i doświadczenia. Jest chwilą w której sama mogę poczuć się choć troszkę jak dziecko.

Moją pasją są moje psy, z którymi uwielbiam spędzać czas. Kocham konie i muzykę. Lubię spędzać czas zarówno aktywnie jak i nic nie robiąc na kanapie czy w hamaku. Lubię miasto, ale moje oczy z tęsknotą patrzą w kierunki natury i wsi, z której pochodzę. Interesuję się fotografią i rysunkiem, których tajniki staram się zgłębiać w wolnych chwilach. Lubię połknąć książkę w jeden wieczór i nie móc się od niej oderwać. Kocham polską sztukę, muzykę i taniec ludowy.

ALEKSANDRA SIWIAK

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY/ METODYK

Kocham pracę z dziećmi – szczególnie przedszkolakami! Moje doświadczenie zawodowe jest dość rozległe – od pracy w biurze, przez szkołę językową, przedszkole, po żłobek; pracę z dziećmi i wspieranie ich rozwoju traktuję jako swoją życiową misję. Jestem absolwentką wydziału anglistyki, studiowałam też logopedię, edukację wczesnoszkolną i pedagogikę Montessori oraz ukończyłam szereg specjalistycznych szkoleń dla nauczycieli. Zagadnieniem, które szczególnie mnie interesuje, jest rozwój mowy u dzieci dwujęzycznych. Jestem przekonana, że zajęcia matematyczne, sensoryczne jak i inne zajęcia w języku angielskim zainteresują Państwa dzieci. W czasie wolnym uwielbiam podróżować, malować i czytać biografie. Zaś kiedy chcę „naładować baterie”, spotykam się rodziną i przyjaciółmi, ruszam na łono natury i/lub medytuję.

LOUISE FERRIER

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)

Urodziłam się w Anglii, jednak dorastałam w Szkocji, gdzie ukończyłam z wyróżnieniem studia licencjackie w zakresie nauk ekonomicznych. Moja przygoda z nauczaniem rozpoczęła się w 2014 r., kiedy mieszkałam w Niemczech, pracując dla Europejskiej Agencji Kosmicznej ESA, i uczyłam się lokalnego języka. Miałam niesamowitych nauczycieli, który zainspirowali mnie do zrobienia kursu TEFL. Po 6 latach w Niemczech przeniosłam się do Londynu, gdzie podjęłam studia, by zdobyć formalne kwalifikacje nauczyciela języka niemieckiego w szkole średniej: QTS (Qualified Teacher Status) oraz PGCE (Post Graduate Certificate in Education). Studia ukończyłam w tym roku. Prowadziłam zajęcia z przedsiębiorczości, matematyki, angielskiego oraz ogrodnictwa w szkole specjalizującej się w edukacji dzieci ze spektrum autyzmu. W zeszłym roku podczas wizyty na targach edukacyjnych TES Special Educational Needs and Disabilities (SEND) w Londynie zdałam sobie sprawę, że interesuje mnie edukacja przedszkolna. Jako mama trzylatki, tak jak wielu innych rodziców, mnóstwo czytam: na temat etapów rozwojowych, optymalnego rozkładu dnia, najlepszych sposobów na pożegnanie pieluch, nie zapominając oczywiście o kształtowaniu zachowań. Tym sposobem natknęłam się na pedagogikę Reggio Emilia. Uważam, że to podejście doskonale się sprawdza we wczesnej edukacji. Uwielbiam pracować z przedszkolakami: mają w sobie tyle radości i szczęścia, daje mi to ogromne ilości satysfakcji. W czasie wolnym gram na flecie, praktykuję jogę, rysuję z natury oraz pielęgnuję ogród. Cieszę się, że mogę stać się częścią rodziny Blossom i przyczyniać się do wspierania rozwoju dzieci.

KLAUDIA KASIBORSKA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY

Nazywam się Klaudia Kasiborska. Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Kardynała Wyszyńskiego. Następnie podjęłam pracę z dziećmi w grupach żłobkowo- przedszkolnych 3- i 4-latków i od razu poczułam, że właśnie tym chcę się zajmować zawodowo, by połączyć swoje umiejętności i zainteresowania. Wprawdzie jest to wymagająca i odpowiedzialna praca, ale jednocześnie mam poczucie, że mogę się w niej spełniać i czerpać z niej dużo radości i satysfakcji. Jestem przekonana, że wszyscy – młodzi i starzy – możemy się dużo nauczyć od Matki Natury. Od ponad 15 lat jestem wegetarianką, dlatego że bardzo ważna jest dla mnie troska o środowisko i zwierzęta naszej planety. To właśnie dzieciństwo decyduje o tym, jakimi dorosłymi się staniemy, więc staram się promować miłość dla planety i zwierząt od najmłodszych lat. W życiu osobistym jestem szczęśliwą mężatką i wielką kociarą! Cieszę się na współpracę z Państwem i Waszymi dziećmi.

DOROTA ROGULA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)

Wróciłam! Nie mogę doczekać się spotkania zarówno tych, z którymi już miałam przyjemność się poznać jak i nowych twarzy.  Więc trochę opowiem o sobie… Urodziłam się w Polsce,  ale dorastałam w RPA. Moja przygoda z pracą jako nauczyciel rozpoczęła się w Dubaju, gdzie pracowałam dla linii lotniczych, a po urodzeniu córki zaczęłam pracę w przedszkolu. Cieszę się, że znów mieszkam w Polsce. Moje wykształcenie obejmuje 3 poziom Cache w Early Years Foundations and Stages (EYFS-UK) oraz International TEFL / TESOL Training (USA). Odnajduję wielką satysfakcję w pracy z małymi dziećmi, pielęgnowaniu ich naturalnej ciekawości świata, entuzjazmu i kreatywności. Bardzo ważne jest dla mnie środowisko, w którym zarówno rodzice jak i nauczyciele otwarcie ze sobą współpracują.  Nie mogę się doczekać wspaniałego nowego dla mnie roku!

REENA PERALTA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY

Mam na imię Reena i pochodzę z Filipin. Jestem dyplomowaną nauczycielką, posiadam też certyfikat TEFL. Od ponad 8 lat zajmuję się nauczaniem języka angielskiego na różnych poziomach i w różnych grupach wiekowych. Przez 3 lata uczyłam angielskiego w ramach programu Arts and Discovery Learning w anglojęzycznym przedszkolu w Konstancinie-Jeziornie. Zanim przyjechałam do Polski, zdobyłam różnorodne doświadczenia pedagogiczne, prowadząc zajęcia w grupach uczniów o różnych poziomach i narodowościach, m.in. z Korei, Chin, Indonezji, Portugalii, Malezji, Timoru, czy Japonii, oraz w różnych grupach wiekowych – od 2- do 75-latków!  Było to dla mnie ogromnym wyzwaniem, ale dzięki pracy w tak zróżnicowanych warunkach nauczyłam się elastycznego podejścia i zdolności przystosowywania się: nauczyłam się uczyć ponad granicami. Stałam się bardziej odważna, zaradna, kreatywna i ambitna – a jednocześnie zyskałam świadomość różnorodności kultur z różnych miejsc świata. Żyjąc w Polsce, mogę realizować swoje pasje: jazdę na rowerze, wędrówki i wspinaczki górskie, gotowanie, a także rozwijać nowe zainteresowania. Na razie cieszą mnie wszystkie pojawiające się na mojej drodze możliwości, czy to zawodowe, czy związane z życiem osobistym i towarzyskim.

LAURA PENNA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)

Urodziłam się i mieszkałam w Anglii, dopóki nie przeprowadziłam się do Warszawy 2 lata temu. Odkąd pamiętam, chciałam być nauczycielem i pracować z dziećmi, podążając śladami kilku członków mojej rodziny. Pracując jako wolontariusz w różnych organizacjach młodzieżowych, zauważyłam, że najbardziej podobała mi się praca z najmłodszymi dziećmi. Doprowadziło mnie to do uzyskania tytułu licencjata w szkole podstawowej, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji wczesnoszkolnej, n Uniwersytecie w Chester. Podczas studiów pracowałam w szkole leśnej. Po ukończeniu studiów przez 2 lata uczyłam dzieci w wieku 5 i 6 lat w miejscowej szkole podstawowej.

W wolnym czasie lubię biegać i uczę się języka polskiego. Uwielbiam piec i zawsze eksperymentuję z nowymi przepisami, zwłaszcza odkąd mam syna i znajduję nowe przepisy na pieczenie z nim.

Uwielbiam pracować z małymi dziećmi, ponieważ są one pełne entuzjazmu i chętnie poznają otaczający je świat. To zaszczyt móc być tak ważną częścią ich życia i kształtować ich przyszłość.

DOMINIKA ROSTKOWSKA

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Ukończyłam studia licencjackie z pedagogiki (edukacja wczesnoszkolna). Uwielbiam uczyć się nowych języków i poznawać świat. Inspirują mnie ludzie i ich kultury. Dlatego właśnie w czasie studiów przez pół roku mieszkałam i studiowałam w Grecji, a także odbyłam 3-miesięczny staż w międzynarodowym żłobku i przedszkolu w Hiszpanii, gdzie opiekowałam się dziećmi w wieku od 4 miesięcy do 6. roku życia. Wiele się tam nauczyłam i kompletnie zakochałam się w pracy z dziećmi. Zawsze jednak, od kiedy sama byłam dzieckiem, lubiłam się bawić i zajmować młodszymi dziećmi w rodzinie. Myślę, że naprawdę ważne jest, by społeczeństwo doceniło wartość i znaczenie dzieci. Dzieci są przyszłością i powinniśmy włożyć całe serce i całą naszą energię w zapewnianie im jak najlepszego, najbardziej wartościowego, bezpiecznego i stymulującego środowiska, tak by mogły wyrosnąć na wspaniałych, szczęśliwych dorosłych!

We własnym życiu najbardziej cenię rodzinę i relacje z innymi, dobro i empatię; choć kreatywność, przygody i pozytywne nastawienie są również istotne. Myślę, że najważniejszą rzeczą w życiu jest robić to, co się kocha najbardziej, rozwijać się, dając innym to, co w nas najlepsze, szczególnie dzieciom. Dzięki doświadczeniu samodzielnego życia za granicą, o czym zresztą marzyłam od dziecka, zrozumiałam, że wszystko jest możliwe, i bardzo zależy mi na przekazaniu tego nastawienia dzieciom, by mogły dorastać wierząc, że jeśli czegoś pragną, to jest to do osiągnięcia – że  mogą w przyszłości spełnić swoje marzenia, pamiętając o innych, społeczeństwie i środowisku. Chcę też przekazać im szacunek dla Ziemi, naszego wspólnego domu.

DAMALINA ARFANI

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Pochodzę z Dżakarty, stolicy Indonezji. Obecnie kończę studia na Wydziale Psychologii SWPS w Warszawie. W czasie wolnym chętnie chodzę do parku, zwiedzam muzea, lubię też odkrywać nowe miejsca. Czasami występuję w wydarzeniach kulturalnych organizowanych m.in. przez Ambasadę Indonezji. Interesuję się psychologią dzieci i młodzieży. Mam doświadczenie w pracy terapeuty behawioralnego z dziećmi z ASD (zaburzeniami ze spektrum autyzmu). Fascynuje mnie wyobraźnia i ciekawość świata u dzieci. Uwielbiam towarzyszyć im w eksploracji i uczeniu się. Wierzę, że każde dziecko jest wyjątkowe na swój własny sposób, a szczęśliwe i pewne siebie dzieci to dla mnie prawdziwe błogosławieństwo. Najlepsze w mojej pracy jest uczenie się rozumienia dzieci, ponieważ dzięki temu mogę zapewnić im to, czego potrzebują, by nauka i eksploracja świata była ekscytującym, radosnym doświadczeniem, a jednocześnie mogę nawiązać z nimi więź i patrzeć na świat z ich perspektywy.

MARTA PALUCH

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Jestem pasjonatką edukacji wczesnoszkolnej. W tym roku kończę pedagogikę na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem radosną I cierpliwą osobą, która uwielbia pracować z dziećmi. W kontakcie z dziećmi ważne jest, aby nawiązać z nimi prawdziwy, szczery kontakt, stać się ich przewodnikiem w odkrywaniu świata. Jest to także coś, co lubię najbardziej w swojej pracy, towarzyszyć maluchom w ich codziennym rozwoju i patrzeć jak wzrastają w sile i pewności siebie, aby stac się wartościową i wyjątkową osobą.

W Blossom prowadzę grupę żłobkową. Nasze przedszkole cenię najbadziej, za ciepłą domową atmosferę, dzięki której, zarówno dzieci jak i pracownicy, mogą czuć się tu bezpiecznie … Kochamy także nasz duży gród, w którym maluchy mogą bawić się, odkrywać i obserwować naturę w każdej porze roku. Przed podjęciem pracy w Blossom, pracowałam przez 4 lata jako niania z dziećmi w różnym wieku.

W wolnym czasie kocham podróże. Uwielbiam zanurzać się w kulturze miejsca, które odwiedzam, odkrywając je, próbując lokalnego jedzenia i poznając nowych, ciekawych ludzi. Adoptowanie psa i kota było jedną z najlepszych decyzji, które podjęłam w życiu, spędzam wiele czasu na spacerach oraz zabawie z nimi.

MAJA JASIŃSKA

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Odkąd pamiętam moje zainteresowania były związane ze sztuką i chciałam spróbować swoich sił w każdej z jej dziedzin – rysując, tańcząc, pisząc, biorąc udział w kółkach teatralnych i ucząc się gry na gitarze. Postanowiłam związać swoją drogę zawodową ze sztuką wizualną kończąc liceum plastyczne. Jednak sztuka i jej dziedziny nie są moim jedynym zamiłowaniem – zawsze ciekawiła mnie psychologia oraz złożoność ludzkiej natury. Chciałam te pasje połączyć na kolejnym etapie mojej edukacji, dlatego zdecydowałam się na kierunek Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuk Plastycznych i zostałam absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej, gdzie byłam przygotowywana do roli nauczyciela plastyki oraz arteterapeuty. Podczas studiów zgłębiałam jak posługiwać się sztuką w pracy z człowiekiem – używać jej jako drogę komunikacji oraz rozwijania osobistego potencjału. Teraz wykorzystuję moje doświadczenie w pracy z dziećmi – najpierw jako animatorka, a teraz jako nauczyciel przedszkolny. Uważam, że naszą rolą jest zapewnienie dzieciom ram bezpieczeństwa i miłości, a one dzięki temu mogą namalować swój własny, niepowtarzalny obraz.

JULIA TRĘBSKA

SZEF KUCHNI

Serce i pasja do gotowania popchnęły mnie na studia na kierunku: Gastronomia – Sztuka Kulinarna na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Wiedzę stricte żywieniową zdobyłam zaś kontynuując naukę w Warszawskiej Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, gdzie z tytułem magister-inżynier ukończyłam kierunek Żywienie Człowieka i Ocena Żywności. Praca w gastronomii również nie jest mi obca: pracowałam w wielu miejscach na stanowisku Kucharza oraz Szefa Kuchni, jednak myślę, że dopiero tu, w Przedszkolu Blossom, naprawdę rozwijam swoje kulinarne skrzydła i daję się ponieść swojej kreatywności.

Gotowanie dla dzieci jest mnie wielkim wyróżnieniem, ale i codziennym wyzwaniem, ponieważ zdaje sobie sprawę, że dzieci są bezcennymi krytykami kulinarnymi. Każdy kucharz bardzo mocno ceni sobie ich zdanie: pochwałę, by trzymać poziom i nie spoczywać na laurach, ale i krytykę – by naprawiać i doskonalić.  Codziennie staram się poprzez dobry i zdrowy smak zdobywać serca dzieci, a tym samym wprowadzać je w naturalny i smakowity kulinarny świat bez sztucznych substancji i chemicznych polepszaczy.

MAGDALENA BARSZCZ

NAUCZYCIEL MUZYKI

Skrzypaczka, kompozytorka, edukatorka. Absolwentka Konserwatorium Muzycznego w Maastricht oraz Guildhall School of Music and Drama w Londynie, którą ukończyła z wyróżniającym wynikiem końcowym.

Na codzień współpracuję z Fundacją Muzyka jest dla Wszystkich, Polską Orkiestrą Młodzieżową LYO, Stowarzyszeniem JM Poland, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Młodzieżowym Ośrodkiem Socjoterapii w Radości, Fablab Pobite Gary, Szkołą Kastalia oraz Przedszkolem i edukacją domową Montessori. Jestem także wykładowczynią Arteterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.

Od 8 lat pracuję z dziećmi, doświadczenie zawodowe zdobywałam w Londynie, gdzie pracowałam jako nauczyciel muzyki w szkole podstawowej oraz jako instruktor wakacyjnych obozów artystycznych. Po powrocie do Polski przez 1,5 roku związana byłam z anglojęzycznym przedszkolem Mommy Poppins, to właśnie tam pokochałam pracę z najmłodszymi.

Tworzę także projekty muzyczno-społeczne, angażując w procesy wspólnego tworzenia muzyki osoby wykluczone i marginalizowane.

Zajęcia prowadzę używając autorskiego programu stworzonego przez Barbican Creative Learning w Londynie.

MATEUSZ GARBACZ

INSTRUKTOR EDUKACJI FIZYCZNEJ

Ukończyłem studia na kierunku Fizjoterapia na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Od najmłodszych lat jestem związany ze sportem. W ciągu swojego życia uprawiałem wiele różnych dyscyplin sportowych, począwszy od siatkówki i gimnastyki na judo i zapasach kończąc. Aktualnie jestem członkiem Kadry Narodowej w judo. Praca z dziećmi jest bardzo satysfakcjonująca i postęp każdego dziecka przynosi mi dużo radości. Jako trener prowadzę zajęcia zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym jak i z młodzieżą licealną. Poza pracą jako trener i fizjoterapeuta moją pasją są podróże.

JOANNA STANKIEWICZ

TRENER JUDO

Nazywam się Joanna Stankiewicz i jestem trenerem judo w Blossom. Jestem Magistrem Wychowania Fizycznego. Pracowałam z dziećmi jako trener judo i nauczyciel wychowania fizycznego w kilka przedszkolach i szkołach podstawowych na terenie Warszawy. Od 2017 roku pracuję z Kuma Judo Klub. Jestem członkiem narodowego zespołu judo.

Brałam udział i zdobyłam medale w różnych mistrzostwach judo w Polsce jak również w innych zawodach na terenie Europy. Jestem także instruktorem kulturystyki i fitness.

Trenowanie dzieci jest dla mnie ogromnym wyzwaniem i bardzo to lubię. Zawsze staram się tak podejść do dzieci, żeby i one znajdowały w pracy ze mną przyjemność. 

LOUISE SALTAMONTES

NAUCZYCIEL HISZPAŃSKIEGO

Hola! Nazywam się Louise Saltamones i od pięciu lat pracuję jako nauczycielka języka hiszpańskiego i francuskiego. Ukończyłam studia magisterskie z nauczania języków obcych i relacji międzykulturowych. Od ponad 4 lat pracuję przede wszystkim z dziećmi, nauczając obu języków. Kiedy mieszkałam w Meksyku, pracowałam z dziećmi w wieku 3-6 lat. Moje podejście opiera się przede wszystkim na zabawie. Uważam, że zabawa, śpiew i twórczość artystyczna to najlepszy sposób na naukę języków obcych u dzieci. Celem zajęć jest pomaganie dzieciom, kiedy odkrywają nowe słowa i dźwięki nowego języka i zaskakują same siebie rozumiejąc je. Nauka języków obcych to możliwość odkrywania świata i innych kultur; lubię, kiedy moje zajęcia są takim właśnie doświadczeniem.

ANNA UBERNA

INSTRUKTOR JOGI

Dotychczas pracowałam w różnych rolach: jako nauczyciel szkolny i przedszkolny, prowadziłam zajęcia muzyczne, jogi dla dzieci, a także terapii sztuką. Praca z dziećmi jest mogą pasją, ponieważ w głębi ducha sama nadal mam w sobie dużo z dziecka, które uwielbia zabawę. W 2008 r. uzyskałam tytuł magistra w Akademii Muzycznej w Łodzi (na kierunku wokalistyka). Przez pięć lat studiowałam też filozofię na Uniwersytecie Łódzkim. Kilka lat później ukończyłam studia podyplomowe w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej według M. Montessori w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyłam również studia z arteterapii (z elementami terapii pedagogicznej) w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.

Cały czas uczę się nowych rzeczy, uczestniczę w licznych warsztatach związanych z jogą, muzyką, śpiewem i edukacją. Po ukończeniu szkolenia nauczycielskiego kilka lat temu zostałam nauczycielką jogi dla dzieci. Jestem również nauczycielką nada jogi (jogi dźwięku i wibracji) po ukończeniu w 2019 r. Akademii Nada Jogi organizowanej przez Associazione Centro Studi Saraswati. Jako joginka praktykuję kriya jogę i ajapa jogę. Nauczaniem dzieci zajęłam się w 2009 r., zdobywając różnorodne doświadczenie w szkole podstawowej, szkole muzycznej, przedszkolu i żłobku.

Muzyka (przede wszystkim śpiew), joga i filozofia to nie tylko moja praca, ale też pasja. Uwielbiam też taniec, malarstwo, poezję, kontakt z przyrodą oraz – oczywiście – poznawanie świata i siebie

MONIKA CAPUTA

NAUCZYCIEL BALETU

Jestem absolwentką Państwowej Szkoły Baletowej im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu. W latach 1993-2008 tańczyłam w zespole baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, biorąc udział w wielu spektaklach baletowych, zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Miałam zaszczyt współpracować z wielkimi choreografami światowymi, m.in.:  Natalią Makarową, Matsem Ekiem, Borisem Ejfmanem, Jiřím Kyliánem, Irkiem Muchamiedowem.

Od kilku lat występuję w spektaklach dla dzieci w Teatrze Palladium. Zajęcia z tańca klasycznego dla dzieci prowadzę od 9 lat, m.in. w Saska Dance Studio, Kabaty Dance Studio oraz w Egurrola Dance Kids. Od 5 lat prowadzę swoje własne studio baletowe na Żoliborzu.

LUIZA ZAPIÓR

NAUCZYCIEL PIANINA I SKRZYPIEC

Jestem absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. F. Chopina w Warszawie, Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia im. J. Elsnera w Warszawie oraz muzykologii i hebraistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie kształcę się w klasie skrzypiec profesora Henryka Gembalskiego na Wydziale Jazzu i Muzyki Estradowej na Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. W czasie zajęć skupiam się na stworzeniu przyjaznej, bezstresowej atmosfery sprzyjającej rozwojowi kreatywności i słuchu muzycznego. Oprócz działalności edukacyjnej i koncertowej moją pasją jest język i literatura hebrajska. Zajęcia z zakresu gry na skrzypcach i pianinie prowadzę w języku angielskim i polskim.

SZTUKA * JĘZYK * KONTAKT Z NATURĄ * AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA * KUCHNIA EKOLOGICZNA

twarz dziewczynki pomalowana farbami

Założenia

WIĘCEJ
ben-white-128604 śmiejący się chłopiec

Zapisy

WIĘCEJ