
STRONA GŁÓWNA/ ZESPÓŁ


MAGDALENA MODRZEWSKA
DYREKTOR PRZEDSZKOLA – WŁAŚCICIEL
Przedszkole Blossom jest spełnieniem moich marzeń o pracy, która jest czymś więcej niż pracą.
Z wykształcenia jestem filologiem angielskim oraz absolwentką studiów MBA na Nottingham Trent University/Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dwadzieścia lat mojego życia spędziłam w korporacjach, ostatnie czternaście jako dyrektor wydawniczy w wydawnictwie Edipresse Polska zarządzając magazynami dla kobiet.
Swoją karierę zawodową zaczynałam ucząc dzieci na studiach i było to bardzo inspirujące doświadczenie. Pokazało mi, że dzieci chłoną drugi język jak gąbka. Prywatnie jestem mamą dwóch córek – młodsza idzie do mojego przedszkola. Starsza – ośmiolatka – jest dwujęzyczna. To właśnie dzięki anglojęzycznej edukacji.
Poza pracą kocham podróże. Zwiedziłam z plecakiem kawał świata. Szczególnie ciepło wspominam moją 3-miesięczną wyprawę po Azji Południowo-Wschodniej. Lubię dobrą książkę, kino, muzykę jazzową, fotografię.


JUSTYNA CEDRO
KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY
Nazywam się Justyna Cedro i w przedszkolu Blossom pracuję jako kierownik administracyjny. Ukończyłam studia licencjackie z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz studia magisterskie z filologii angielskiej. Przed pracą w biurze Blossom, przez 5 lat pracowałam jako nauczyciel w przedszkolu.
Przebywanie i praca z przedszkolakami przynosi mi mnóstwo radości ale też wiele uczy! Jest okazją do odkrywania tajemniczego i kolorowego świata.
W wolnym czasie lubię gotować, szczególnie dania wegetariańskie. Lubię też praktykować jogę i podróżować.


KLAUDIA KASIBORSKA
NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY
Nazywam się Klaudia Kasiborska. Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Kardynała Wyszyńskiego. Następnie podjęłam pracę z dziećmi w grupach żłobkowo- przedszkolnych 3- i 4-latków i od razu poczułam, że właśnie tym chcę się zajmować zawodowo, by połączyć swoje umiejętności i zainteresowania. Wprawdzie jest to wymagająca i odpowiedzialna praca, ale jednocześnie mam poczucie, że mogę się w niej spełniać i czerpać z niej dużo radości i satysfakcji. Jestem przekonana, że wszyscy – młodzi i starzy – możemy się dużo nauczyć od Matki Natury. Od ponad 15 lat jestem wegetarianką, dlatego że bardzo ważna jest dla mnie troska o środowisko i zwierzęta naszej planety. To właśnie dzieciństwo decyduje o tym, jakimi dorosłymi się staniemy, więc staram się promować miłość dla planety i zwierząt od najmłodszych lat. W życiu osobistym jestem szczęśliwą mężatką i wielką kociarą! Cieszę się na współpracę z Państwem i Waszymi dziećmi.


MAGDA GĄSIOR
NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY
Jestem osobą otwartą, entuzjastyczną, ciekawą ludzi i świata. Towarzyszenie dzieciom oraz uczestniczenie w ich rozwoju to moja pasja. Od zawsze chciałam być nauczycielem 🙂
Posiadam dziewięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym w Polsce i Grecji oraz czteroletnie doświadczenie w zarządzaniu przedszkolem. Jestem absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej na UW oraz edukacji międzykulturowej na SGGW. Ukończyłam program edukacji przedszkolnej w Polskim Instytucie Montessori oraz studia zarządzania w oświacie.
Uczestniczyłam w wielu warsztatach i kursach (m.in. edukacja mniejszości etnicznych i narodowych, zarządzanie projektami w edukacji, ruch rozwojowy Weroniki Sherborne, kurs Porozumienia bez Przemocy, warsztaty Pozytywnej Dyscypliny). Pracowałam w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie jako kierownik zespołu w programie studenckim „I can problem solve”, realizując programy rozwijające umiejętności społeczne dzieci w wieku przedszkolnym.
Przez kilka lat prowadziłam grupy przedszkolne nastawione na przygotowanie dzieci do szkoły.
W pracy z dziećmi lubię utrzymywać pozytywną atmosferę opartą na szacunku i zrozumieniu potrzeb dziecka. Wierzę, że nauka przez zabawę przynosi najlepsze efekty, a rozwój emocjonalny jest równie ważny jak zdobywanie wiedzy.
Fascynuje mnie idea komunikacji bez przemocy, którą staram się realizować w codziennych kontaktach z dziećmi i dorosłymi.
Kocham podróżować. Staram się jak najczęściej wracać do Grecji. Uwielbiam muzykę i właśnie uczę się grać na gitarze basowej 🙂


DOROTA ROGULA
NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)
Wróciłam! Nie mogę doczekać się spotkania zarówno tych, z którymi już miałam przyjemność się poznać jak i nowych twarzy. Więc trochę opowiem o sobie… Urodziłam się w Polsce, ale dorastałam w RPA. Moja przygoda z pracą jako nauczyciel rozpoczęła się w Dubaju, gdzie pracowałam dla linii lotniczych, a po urodzeniu córki zaczęłam pracę w przedszkolu. Cieszę się, że znów mieszkam w Polsce. Moje wykształcenie obejmuje 3 poziom Cache w Early Years Foundations and Stages (EYFS-UK) oraz International TEFL / TESOL Training (USA). Odnajduję wielką satysfakcję w pracy z małymi dziećmi, pielęgnowaniu ich naturalnej ciekawości świata, entuzjazmu i kreatywności. Bardzo ważne jest dla mnie środowisko, w którym zarówno rodzice jak i nauczyciele otwarcie ze sobą współpracują. Nie mogę się doczekać wspaniałego nowego dla mnie roku!


ZACHARY THURSTON
NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)
Cześć! Nazywam się Zach i od 2017 roku mieszkam w Warszawie. Swoją karierę rozpoczynałem jako profesjonalny muzyk, jeżdząc I grająć po całym świecie.
Natomiast moja przygoda z nauczaniem rozpoczęła się w Polsce, gdy w 2018 roku zacząłęm pracować jako asystent w prywatnej szkole językowej. Praca z dziećmi szybko stała się moją pasją!
Mam tytuł licencjata z muzyki i gram na gitarze. W codziennej pracy z dziećmi staram się przemycać jak najwięcej muzyki. Uważam, że jest to dla nich świetny sposób na naukę i zabawę w jednym. Nie wspominając o wielkim uśmiechu, jaki muzyka wywołuje na ich twarzach.
Prywatnie jestem wielkim fanem piłki nożnej. Nie tylko uwielbiam ją oglądać, ale i grać. Oprócz tego moją pasją jest gotowanie, a kuchnia Azjatycka jest moją ulubioną.


REENA PERALTA
NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY
Mam na imię Reena i pochodzę z Filipin. Jestem dyplomowaną nauczycielką, posiadam też certyfikat TEFL. Od ponad 8 lat zajmuję się nauczaniem języka angielskiego na różnych poziomach i w różnych grupach wiekowych. Przez 3 lata uczyłam angielskiego w ramach programu Arts and Discovery Learning w anglojęzycznym przedszkolu w Konstancinie-Jeziornie. Zanim przyjechałam do Polski, zdobyłam różnorodne doświadczenia pedagogiczne, prowadząc zajęcia w grupach uczniów o różnych poziomach i narodowościach, m.in. z Korei, Chin, Indonezji, Portugalii, Malezji, Timoru, czy Japonii, oraz w różnych grupach wiekowych – od 2- do 75-latków! Było to dla mnie ogromnym wyzwaniem, ale dzięki pracy w tak zróżnicowanych warunkach nauczyłam się elastycznego podejścia i zdolności przystosowywania się: nauczyłam się uczyć ponad granicami. Stałam się bardziej odważna, zaradna, kreatywna i ambitna – a jednocześnie zyskałam świadomość różnorodności kultur z różnych miejsc świata. Żyjąc w Polsce, mogę realizować swoje pasje: jazdę na rowerze, wędrówki i wspinaczki górskie, gotowanie, a także rozwijać nowe zainteresowania. Na razie cieszą mnie wszystkie pojawiające się na mojej drodze możliwości, czy to zawodowe, czy związane z życiem osobistym i towarzyskim.


LAURA PENNA
NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)
Urodziłam się i mieszkałam w Anglii, dopóki nie przeprowadziłam się do Warszawy 2 lata temu. Odkąd pamiętam, chciałam być nauczycielem i pracować z dziećmi, podążając śladami kilku członków mojej rodziny. Pracując jako wolontariusz w różnych organizacjach młodzieżowych, zauważyłam, że najbardziej podobała mi się praca z najmłodszymi dziećmi. Doprowadziło mnie to do uzyskania tytułu licencjata w szkole podstawowej, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji wczesnoszkolnej, n Uniwersytecie w Chester. Podczas studiów pracowałam w szkole leśnej. Po ukończeniu studiów przez 2 lata uczyłam dzieci w wieku 5 i 6 lat w miejscowej szkole podstawowej.
W wolnym czasie lubię biegać i uczę się języka polskiego. Uwielbiam piec i zawsze eksperymentuję z nowymi przepisami, zwłaszcza odkąd mam syna i znajduję nowe przepisy na pieczenie z nim.
Uwielbiam pracować z małymi dziećmi, ponieważ są one pełne entuzjazmu i chętnie poznają otaczający je świat. To zaszczyt móc być tak ważną częścią ich życia i kształtować ich przyszłość.


RILEY DI NARDO
NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)
Urodziłem się w Arabii Saudyjskiej, ale całe życie mieszkałem w Toronto w Kanadzie. Na początku grudnia 2021 przeprowadziłem się do Warszawy, aby kontynuować karierę nauczyciela. Jestem zawodowym sportowcem rugby. Oprócz uprawnia tego sportu, trenowałem również najmłodszych graczy. Dzięki pracy jako trener odkryłem w sobie pasję do pracy z dziećmi! Ukończyłem studia pedagogiczne na uniwersytecie Queen’s w Kanadzie. Pracowałem w szkole podstawowej jako nauczyciel i bardzo podobało mi się to doświadczenie. Uważam, że dzieci uczą się najefektywniej poprzez zaspokajanie naturalnej ciekawości świata i odkrywanie nowych, nieznanych im tematów. Powinny mieć wpływ na to, czego chcą się uczyć i jak chcą się uczyć. Wierzę, że mogę im pomóc rozwinąć prawdziwą miłość do nauki.
W wolnym czasie uwielbiam gotować, uprawiać sport i poznawać świat. Uważam, że zarówno zdrowa dieta, jak i aktywny tryb życia są kluczowe w szczęśliwym i pozytywnym życiu.


KATRZYNA ŻUKOWSKA
ASYSTENT NAUCZYCIELA
Mam na imię Kasia. Jestem absolwentką Uniwersytetu w Białymstoku, gdzie studiowałam Pedagogikę resocjalizacyjną. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam podczas pracy w żłobku oraz opiekując i wychowując moją młodszą o 16 lat siostrę. Uwielbiam pracę z dziećmi, lubię z nimi rozmawiać, obserwować podczas zabaw i wykonywać wspólnie projekty. Ogromną radość sprawia mi odpowiadanie na nurtujące ich pytania i wyjaśnianie interesujących je zjawisk. W edukacji ważny jest dla mnie rozwój dzieci poprzez dawanie im swobody i przestrzeni do samodzielnego eksperymentowania, doświadczania i poznawania otaczającej ich rzeczywistości. Edukacja wg mnie powinna pozwalać dzieciom popełniać błędy i jednocześnie zachęcać do wyciągania wniosków i samodzielnej poprawy działań.
W wolnej chwili uwielbiam pływać, czytać książki, piec ciasta oraz podróżować. Moim szczególnym zainteresowaniem są kraje i kultura bliskiego wschodu


DIVISHA AGARWAL
ASYSTENT NAUCZYCIELA
Nazywam się Divisha Agarwal i pochodzę z Indii. Ukończyłam z wyróżnieniem studia magisterskie z psychologii stosowanej. Podczas studiów w Warszawie szukałam pracy, która mogłaby mi pomóc poszerzyć moją wiedzę. I tak zaczęłam swoją współpracę z przedszkolem Blossom, gdzie przez ponad rok pracowałam jako nauczyciel popołudniowy.
Podczas zajęć na uniwersytecie zajmowałam się terapią behawioralną, gdzie pracowałam z dziećmi borykającymi się z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Uważam, że dobrze radzę sobie z dziećmi i potrafię z nich wydobyć ukryty potencjał.


WOJCIECH GURTIAKÓW
SZEF KUCHNI
Gotowaniem zajmuję się prawie 20 lat, z czego ostatnie 9 specjalizuję się gotowaniu dzieciom. Kuchnia to moja dawno temu odkryta pasja, a także niekończąca się przygoda, którą będzie trwać jeszcze długo…
Zanim poświęciłem się wąskiej specjalizacji dziecięcej, gotowałem za granicą pod skrzydłami świetnych fachowców i cudownych wizjonerów gastronomii. 10 lat pracowałem w Wielkiej Brytanii na różnych szczeblach poznawałem tajniki i techniki kulinarne. Na Wyspach – jak sięgam pamięcią przekonałem się, że gotowanie dla nie jest czymś więcej niż tylko praca.
Gotowanie dla mojej rodziny przede i nastoletniego syna stało się zadziwiająco karkołomnym wyzwaniem, ale także triggerem dlaczego specjalizuję się w kuchni dziecięcej.
Jedzenie dla dzieci jest ważne – wiadomo! Ale to od nas, zdaję sobie sprawę zależy jak połączyć dwa aspekty – zdrowy i atrakcyjny dla oka dziecka, tak żeby wyrobić mu zdrowe nawyki, które będą procentowały w życiu.
Dzieci są zwykle ciekawe tego co doświadczają i zjadają – gotowanie dla nich nie jest zawsze łatwe. Musimy „tylko” znaleźć sposób by ta ciekawość przekładała się na radość próbowania nowych, zdrowych, może nie zawsze popularnych – przynajmniej na początku, na ich indywidualnej mapie smaków i zapachów. Moim priorytetem w pracy w Blossom połączenie w jedno – smaku i zdrowia na talerzu. Zależnie od pory roku, staram się dzieciom przekazywać to, co najlepsze i najzdrowsze.


MAGDALENA BARSZCZ
NAUCZYCIEL MUZYKI
Skrzypaczka, kompozytorka, edukatorka. Absolwentka Konserwatorium Muzycznego w Maastricht oraz Guildhall School of Music and Drama w Londynie, którą ukończyła z wyróżniającym wynikiem końcowym.
Na codzień współpracuję z Fundacją Muzyka jest dla Wszystkich, Polską Orkiestrą Młodzieżową LYO, Stowarzyszeniem JM Poland, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Młodzieżowym Ośrodkiem Socjoterapii w Radości, Fablab Pobite Gary, Szkołą Kastalia oraz Przedszkolem i edukacją domową Montessori. Jestem także wykładowczynią Arteterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.
Od 8 lat pracuję z dziećmi, doświadczenie zawodowe zdobywałam w Londynie, gdzie pracowałam jako nauczyciel muzyki w szkole podstawowej oraz jako instruktor wakacyjnych obozów artystycznych. Po powrocie do Polski przez 1,5 roku związana byłam z anglojęzycznym przedszkolem Mommy Poppins, to właśnie tam pokochałam pracę z najmłodszymi.
Tworzę także projekty muzyczno-społeczne, angażując w procesy wspólnego tworzenia muzyki osoby wykluczone i marginalizowane.
Zajęcia prowadzę używając autorskiego programu stworzonego przez Barbican Creative Learning w Londynie.


MATEUSZ GARBACZ
INSTRUKTOR WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Ukończyłem studia na kierunku Fizjoterapia na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Od najmłodszych lat jestem związany ze sportem. W ciągu swojego życia uprawiałem wiele różnych dyscyplin sportowych, począwszy od siatkówki i gimnastyki na judo i zapasach kończąc. Aktualnie jestem członkiem Kadry Narodowej w judo. Praca z dziećmi jest bardzo satysfakcjonująca i postęp każdego dziecka przynosi mi dużo radości. Jako trener prowadzę zajęcia zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym jak i z młodzieżą licealną. Poza pracą jako trener i fizjoterapeuta moją pasją są podróże.


JOANNA STANKIEWICZ
TRENER JUDO
Nazywam się Joanna Stankiewicz i jestem trenerem judo w Blossom. Jestem Magistrem Wychowania Fizycznego. Pracowałam z dziećmi jako trener judo i nauczyciel wychowania fizycznego w kilka przedszkolach i szkołach podstawowych na terenie Warszawy. Od 2017 roku pracuję z Kuma Judo Klub. Jestem członkiem narodowego zespołu judo.
Brałam udział i zdobyłam medale w różnych mistrzostwach judo w Polsce jak również w innych zawodach na terenie Europy. Jestem także instruktorem kulturystyki i fitness.
Trenowanie dzieci jest dla mnie ogromnym wyzwaniem i bardzo to lubię. Zawsze staram się tak podejść do dzieci, żeby i one znajdowały w pracy ze mną przyjemność.


MONIKA CAPUTA
NAUCZYCIEL BALETU
Jestem absolwentką Państwowej Szkoły Baletowej im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu. W latach 1993-2008 tańczyłam w zespole baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, biorąc udział w wielu spektaklach baletowych, zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Miałam zaszczyt współpracować z wielkimi choreografami światowymi, m.in.: Natalią Makarową, Matsem Ekiem, Borisem Ejfmanem, Jiřím Kyliánem, Irkiem Muchamiedowem.
Od kilku lat występuję w spektaklach dla dzieci w Teatrze Palladium. Zajęcia z tańca klasycznego dla dzieci prowadzę od 9 lat, m.in. w Saska Dance Studio, Kabaty Dance Studio oraz w Egurrola Dance Kids. Od 5 lat prowadzę swoje własne studio baletowe na Żoliborzu.


WIOLETTA JAKUBIEC
NAUCZYCIEL GRY NA PIANINIE I NA SKRZYPCACH
Jestem absolwentką Państwowej Szkoły Baletowej im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu. W latach 1993-2008 tańczyłam w zespole baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, biorąc udział w wielu spektaklach baletowych, zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Miałam zaszczyt współpracować z wielkimi choreografami światowymi, m.in.: Natalią Makarową, Matsem Ekiem, Borisem Ejfmanem, Jiřím Kyliánem, Irkiem Muchamiedowem.
Od kilku lat występuję w spektaklach dla dzieci w Teatrze Palladium. Zajęcia z tańca klasycznego dla dzieci prowadzę od 9 lat, m.in. w Saska Dance Studio, Kabaty Dance Studio oraz w Egurrola Dance Kids. Od 5 lat prowadzę swoje własne studio baletowe na Żoliborzu.