STRONA GŁÓWNA/ ZESPÓŁ

MAGDALENA MODRZEWSKA

DYREKTOR PRZEDSZKOLA – WŁAŚCICIEL

Przedszkole Blossom jest spełnieniem moich marzeń o pracy, która jest czymś więcej niż pracą.

Z wykształcenia jestem filologiem angielskim oraz absolwentką studiów MBA na Nottingham Trent University/Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dwadzieścia lat mojego życia spędziłam w korporacjach, ostatnie czternaście jako dyrektor wydawniczy w wydawnictwie Edipresse Polska zarządzając magazynami dla kobiet.

Swoją karierę zawodową zaczynałam ucząc dzieci na studiach i było to bardzo inspirujące doświadczenie. Pokazało mi, że dzieci chłoną drugi język jak gąbka. Prywatnie jestem mamą dwóch córek – młodsza idzie do mojego przedszkola. Starsza – ośmiolatka – jest dwujęzyczna. To właśnie dzięki anglojęzycznej edukacji.

Poza pracą kocham podróże. Zwiedziłam z plecakiem kawał świata. Szczególnie ciepło wspominam moją 3-miesięczną wyprawę po Azji Południowo-Wschodniej. Lubię dobrą książkę, kino, muzykę jazzową, fotografię.

JUSTYNA CEDRO

KIEROWNIK ADMINISTRACYJNY

Nazywam się Justyna Cedro i w przedszkolu Blossom pracuję jako kierownik administracyjny. Ukończyłam studia licencjackie z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz studia magisterskie z filologii angielskiej. Przed pracą w biurze Blossom, przez 5 lat pracowałam jako nauczyciel w przedszkolu.

Przebywanie i praca z przedszkolakami przynosi mi mnóstwo radości ale też wiele uczy! Jest okazją do odkrywania tajemniczego i kolorowego świata.

W wolnym czasie lubię gotować, szczególnie dania wegetariańskie. Lubię też praktykować jogę i podróżować.

PAULINA KAROLKIEWICZ

WYCHOWAWCZYNI

Posiadam 13-letnie doświadczenie w prowadzeniu grup przedszkolnych (szczególnie najstarszych dzieci). Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie uzyskałam tytuł magistra na Wydziale Pedagogicznym. Ukończyłam również studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Jestem też certyfikowaną nauczycielką języka angielskiego.

Praca z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji. Uwielbiam patrzeć na świat ich oczami i pobudzać ich kreatywność, która zaskakuje mnie każdego dnia. Interakcja z małym człowiekiem i możliwość towarzyszenia mu podczas odkrywania świata jest dla mnie czymś niezwykle cennym i wzbogacającym. Wierzę, że każde dziecko jest wyjątkowe, jest indywidualnością z własnymi zainteresowaniami oraz niepowtarzalnym stylem i tempem uczenia się. Uważam, że moim zadaniem jako nauczyciela jest poznanie moich uczniów na tyle dobrze, aby pomóc im rozwinąć pełnię ich potencjału, umożliwiając im odniesienie sukcesu w dorosłym życiu.

Jako nauczyciel uwielbiam się uczyć – uczestniczę w różnego rodzaju szkoleniach i kursach. Jedno ze szkoleń – Porozumienie bez Przemocy (Non-Violent Communication) – wiele zmieniło w moim życiu i głęboko wierzę, że uważne słuchanie swoich emocji i potrzeb czyni nasze życie lepszym każdego dnia.

Pasjonują mnie podróże dalekie i bliskie – przy czym moją największą miłością są Włochy. Uwielbiam też góry i spędzanie długich godzin na wędrówce po szlakach. Zawsze znajdę czas na ciekawą książkę i lubię otaczać się muzyką z różnych gatunków i części świata. Gram na gitarze i ukulele. Uwielbiam gotować i piec. Na co dzień staram się dużo uśmiechać, kierując się maksymą, że „uśmiech to krzywa, która wszystko prostuje”.

KAROLINA MIŚTAL

WYCHOWAWCZYNI

Pochodzę z małej miejscowości na Podkarpaciu i już jako mała dziewczynka wiedziałam, że chcę zostać nauczycielką. Obserwowałam moich rodziców przy pracy – mama uczyła historii, tata biologii. Widząc ich oddanie pracy, chciałam robić to samo.

Ukończyłam studia na Uniwersytecie Lubelskim, zdobywając tytuł magistra historii. Zaraz po ukończeniu studiów wyjechałam do Oxfordu w Anglii, gdzie uczyłam się języka angielskiego i obserwowałam pracę nauczycieli szkół podstawowych w drugiej klasie. Po powrocie do Polski ukończyłam studia podyplomowe z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. W zawodzie pracuję od sześciu lat. W pracy z dziećmi cenię ich otwartość na świat i uwielbiam ich wyobraźnię, którą chętnie wspieram. Interesuję się również psychologią dziecięcą. Cenię sobie współpracę z rodzicami.

Czas wolny lubię spędzać na łonie natury. Mam na wsi dom z ogrodem, w którym uprawiam własne warzywa i kwiaty. Lubię podróże, dobrą literaturę i kocham zwierzęta. Mam dwa psy, a w przyszłości chciałabym nauczyć się jazdy konnej.

MAGDA GĄSIOR

WYCHOWAWCZYNI

Jestem osobą otwartą, entuzjastyczną, ciekawą ludzi i świata. Towarzyszenie dzieciom oraz uczestniczenie w ich rozwoju to moja pasja. Od zawsze chciałam być nauczycielem.

Posiadam dziewięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym w Polsce i Grecji oraz czteroletnie doświadczenie w zarządzaniu przedszkolem. Jestem absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej na UW oraz edukacji międzykulturowej na SGGW. Ukończyłam program edukacji przedszkolnej w Polskim Instytucie Montessori oraz studia zarządzania w oświacie.

Uczestniczyłam w wielu warsztatach i kursach (m.in. edukacja mniejszości etnicznych i narodowych, zarządzanie projektami w edukacji, ruch rozwojowy Weroniki Sherborne, kurs Porozumienia bez Przemocy, warsztaty Pozytywnej Dyscypliny). Pracowałam w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie jako kierownik zespołu w programie studenckim „I can problem solve”, realizując programy rozwijające umiejętności społeczne dzieci w wieku przedszkolnym.
Przez kilka lat prowadziłam grupy przedszkolne nastawione na przygotowanie dzieci do szkoły.

W pracy z dziećmi lubię utrzymywać pozytywną atmosferę opartą na szacunku i zrozumieniu potrzeb dziecka. Wierzę, że nauka przez zabawę przynosi najlepsze efekty, a rozwój emocjonalny jest równie ważny jak zdobywanie wiedzy.
Fascynuje mnie idea komunikacji bez przemocy, którą staram się realizować w codziennych kontaktach z dziećmi i dorosłymi.

Kocham podróżować. Staram się jak najczęściej wracać do Grecji. Uwielbiam muzykę i właśnie uczę się grać na gitarze basowej.

NINA NOWAKOWSKA

WYCHOWAWCZYNI

Nazywam się Nina Nowakowska i jestem nauczycielką w przedszkolu. Kiedy byłam małą dziewczynką, zawsze podziwiałam moich nauczycieli i chciałam być taka jak oni. Kiedy wracałam do domu ze szkoły, udawałam, że uczę wszystkie moje pluszaki. Kiedy dorosłam, zaczęłam zamieniać moje marzenia w rzeczywistość. Ukończyłam studia licencjackie z zakresu edukacji wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie kontynuuję studia magisterskie z terapii pedagogicznej na Akademii Humanistyczno-Pedagogicznej w Łodzi. Ukończyłam również kilka kursów, m.in. bajkoterapię, nauczanie poprzez sztukę i podstawy arteterapii. Ponadto, mam 7 lat doświadczenia pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. W wolnym czasie lubię gotować i testować nowe przepisy. Jestem również zapaloną ogrodniczką! Praca z dziećmi przynosi mi dużo radości. Ich pomysły i kreatywność nigdy nie przestają mnie zaskakiwać.

DOROTA ROGULA

NAUCZYCIELKA PRZEDSZKOLNA

Wróciłam! Nie mogę doczekać się spotkania zarówno tych, z którymi już miałam przyjemność się poznać jak i nowych twarzy.  Więc trochę opowiem o sobie… Urodziłam się w Polsce,  ale dorastałam w RPA. Moja przygoda z pracą jako nauczyciel rozpoczęła się w Dubaju, gdzie pracowałam dla linii lotniczych, a po urodzeniu córki zaczęłam pracę w przedszkolu. Cieszę się, że znów mieszkam w Polsce. Moje wykształcenie obejmuje 3 poziom Cache w Early Years Foundations and Stages (EYFS-UK) oraz International TEFL / TESOL Training (USA). Odnajduję wielką satysfakcję w pracy z małymi dziećmi, pielęgnowaniu ich naturalnej ciekawości świata, entuzjazmu i kreatywności. Bardzo ważne jest dla mnie środowisko, w którym zarówno rodzice jak i nauczyciele otwarcie ze sobą współpracują.  Nie mogę się doczekać wspaniałego nowego dla mnie roku!

Donell Williams

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY

Cześć! Mam na imię Donell Williams i przeprowadziłem się do Warszawy z Południowej Afryki, aby ukończyć studia z zarządzania informatyką. W przeszłości pracowałem jako korepetytor języka angielskiego i asystent nauczyciela, co pozwoliło mi zrozumieć, że nauczanie i edukacja stanowią nieodłączną część mojego celu na tej planecie. Prywatnie moje zainteresowania obejmują szerokie spektrum dziedzin humanistycznych, takich jak literatura klasyczna, filozofia, kino artystyczne i psychologia analityczna. Niektóre z moich własnych prac można znaleźć w bardziej nieznanych zakątkach literackiego świata.

Jerica Mercado

NAUCZYCIELKA PRZEDSZKOLNA

Mam na imię Jerica i pochodzę ze stanu Idaho, który znajduje się w północno-zachodniej części Stanów Zjednoczonych. Posiadam licencjat z Kolegium Idaho i tytuł magistra uzyskany na Uniwersytecie Oregonu. Podczas studiów w Oregonie specjalizowałam się w językach i odkryłam, że uwielbiam je nauczać. Od tamtego czasu miałam okazję uczyć w Meksyku, Chinach i krótko w Hiszpanii, zanim znalazłam swoje miejsce tutaj, w Warszawie. Ostatnie dziesięć lat mieszkałam tutaj i uczyłam w przedszkolach warszawskich. Brałam udział w kilku warsztatach dotyczących pozytywnej dyscypliny i Porozumienia bez Przemocy (NVC), które moim zdaniem są świetnymi narzędziami zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz klasy. Ponadto, uczestniczyłam także w szkoleniach z jogi dla młodych uczniów i uwielbiam korzyści, jakie przynosi zarówno młodym, jak i starszym umysłom! W swoim prywatnym czasie absolutnie kocham czytać! Prowadzę lokalny klub książki i większość wieczorów można mnie znaleźć z moim kotem Billie i dobrą książką.

ALED SMITH

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY

Pochodzę z Walii w Wielkiej Brytanii.  Posiadam tytuł licencjata w dziedzinie muzyki oraz tytuł magistra i doktora w dziedzinie kompozycji uzyskany w Royal Northern College of Music w Manchesterze. Moja muzyka była wykonywana na całym świecie, dzięki czemu mogłem podróżować i poznać tak wielu ciekawych ludzi.

Po kilku latach pracy z dziećmi i młodzieżą w charakterze nauczyciela muzyki, zdecydowałem, że chciałbym skupić się na etapie przedszkolnym. Znalazłem Blossom zupełnie przypadkowo na Google Maps. Co za miejsce! Odwiedzam Polskę od 2018 roku, więc pomyślałem, dlaczego by nie połączyć wszystkiego razem, podjąć wyzwanie i przenieść się do Warszawy.

Na zajęciach staram się wnosić ciepło, zachętę i moje doświadczenia artystyczne.

W wolnym czasie mam tak wiele zainteresowań, że trudno by je tu wszystkie wymienić – przyjemność sprawia mi granie na gitarze i dłubanie w sprzęcie audio, aktywność fizyczna, czytanie i oglądanie możliwie jak najwięcej, tworzenie rękodzieła, malowanie, rzeźba itp. Poza tym piszę, produkuję i nagrywam muzykę oraz sound art.

Julia Jackowska

ASYSTENTKA NAUCZYCIELA

Nazywam się Julia Jackowska i obecnie studiuję na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna na Uniwersytecie Warszawskim. Moja akademicka podróż była kierowana głęboką pasją do zrozumienia i wspierania rozwoju młodych umysłów. Cenne doświadczenie zdobyłam, pracując jako asystent nauczyciela, gdzie miałam okazję nawiązać kontakt z uczniami i aktywnie przyczyniać się do ich drogi edukacyjnej. Prywatnie mój wolny czas poświęcam na jogę, muzykę i ogrodnictwo.

WOJCIECH GURTIAKÓW

SZEF KUCHNI

Gotowaniem zajmuję się prawie 20 lat, z czego ostatnie 9 specjalizuję się gotowaniu dzieciom. Kuchnia to moja dawno temu odkryta pasja, a także niekończąca się przygoda, którą będzie trwać jeszcze długo…

Zanim poświęciłem się wąskiej specjalizacji dziecięcej, gotowałem za granicą pod skrzydłami świetnych fachowców i cudownych wizjonerów gastronomii. 10 lat pracowałem w Wielkiej Brytanii na różnych szczeblach poznawałem tajniki i techniki kulinarne. Na Wyspach – jak sięgam pamięcią przekonałem się, że gotowanie dla nie jest czymś więcej niż tylko praca.

Gotowanie dla mojej rodziny przede i nastoletniego syna stało się zadziwiająco karkołomnym wyzwaniem,  ale także triggerem dlaczego specjalizuję się w kuchni dziecięcej.

Jedzenie dla dzieci jest ważne – wiadomo! Ale to od nas, zdaję sobie sprawę  zależy jak połączyć dwa aspekty – zdrowy i atrakcyjny dla oka dziecka, tak żeby wyrobić mu zdrowe nawyki, które będą procentowały w życiu.

Dzieci są zwykle  ciekawe tego co doświadczają i zjadają – gotowanie dla nich nie jest zawsze łatwe.  Musimy „tylko” znaleźć sposób by ta ciekawość przekładała się na radość próbowania nowych, zdrowych, może nie zawsze popularnych – przynajmniej na początku,  na ich indywidualnej mapie smaków i zapachów. Moim priorytetem w pracy  w Blossom połączenie w jedno – smaku i  zdrowia na talerzu. Zależnie od pory roku, staram się dzieciom przekazywać to,  co najlepsze i najzdrowsze.

JAKUB RYPIŃSKI

KUCHARZ

Nazywam się Jakub Rypiński. Wychowałem się w Warszawie i tu ukończyłem szkołę gastronomiczną. Moją pasją od zawsze jest gotowanie, a specjalizuję się w kuchni włoskiej. Od dwóch lat gotuję dla dzieci w Blossom. Jest to ciekawe zajęcie, ale też ogromne wyzwanie i odpowiedzialność. Niemniej jednak gotowanie dla najmłodszych sprawia mi ogromną przyjemność!

MAGDALENA JACKOWSKA

ATELIERISTA 

Nazywam się Magdalena Jackowska i jestem studentką kulturoznawstwa. Od zawsze fascynowałam się światem sztuki w najszerszym tego słowa znaczeniu, dlatego zdecydowałam się podjąć studia w tym kierunku.

Jestem również aktywną członkinią ZHP – pełnię funkcję drużynowej. Pracując z najmłodszą metodyką, czyli zuchami w wieku 7-10 lat, mogę rozwijać ich ciekawość świata oraz kreatywność. Jest to dla mnie niezwykle satysfakcjonujące doświadczenie, które pozwala mi nie tylko nauczyć, ale także uczyć się od moich podopiecznych.

Łącząc dwa powyższe aspekty odnalazłam się w przekazywaniu wiedzy o świecie sztuki i inspirowaniu do artystycznego wyrazu właśnie tych najmłodszych!

Poza tym, lubię także czytać, podróżować i poznawać nowych ludzi. Uwielbiam spędzać czas na odkrywaniu nowych miejsc i kultur, co pozwala mi poszerzać horyzonty i inspiruje do dalszego rozwoju.

ULA MALKO

PSYCHOLOŻKA

Z wykształcenia jestem psycholożką, trenerką i mediatorką. Ukończyłam pięcioletnie magisterskie studia psychologiczne na Uniwersytecie SWPS, Podyplomowe Studium Trenerów Grupowych przy Laboratorium Psychoedukacji, Intensywny Kurs Mediacji NVC, szkoliłam się także w Anna Freud Centre. Obecnie jestem w trakcje szkolenia z psychoterapii systemowej.
Jestem współzałożycielką Ośrodka Wsparcia i Rozwoju „Bliskie Miejsce”, gdzie wspieram rodziców w budowaniu relacji z ich dziećmi, staram się wzmacniać ich wiarę we własną intuicję i poczucie kompetencji.

Od ponad 10 lat pracuję jako trenerka, prowadząc szkolenia oraz warsztaty dla rodziców i nauczycieli. Współpracuję z przedszkolami, szkołami i punktami dziennego opiekuna. Zachwyca mnie dziecięca ciekawość, która nieustannie pcha je do działania, eksperymentowania, kwestionowania, stawiania nowych pytań. Czuję, że dzieci wciąż uczą mnie otwartości i ciekawości świata. Prywatnie jestem mamą dwóch chłopaków

ALEKSANDRA TOMAŚ

LOGOPEDKA

Jestem Ola. Albo Tola. A ostatnio, nawet i LOGOTOLKA. Pod tą nazwą kryje się mój profil youtubowy z porcją niebanalnych filmików logopedycznych, dzięki którym (info z pewnych źródeł) dzieciaki spędzają produktywne 10 minut w swoim pokoju. Pomysł na taki kanał kiełkował we mnie od jakiegoś czasu. Został stworzony podczas pandemii, by wspomóc rodziców chwilą oddechu, a dzieciakom zapewnić porcję dziennych ćwiczeń logopedycznych. Wkrótce, planuję udostępnić audiobooki z bajkami logopedycznymi dla dzieci.

Jestem dyplomowaną aktorką i logopedką. Na co dzień z sukcesem udaje mi się łączyć te dwie pasje. Mimo iż, przyznam szczerze, gdy rozpoczynałam swoją karierę zawodową, nie śniło mi się nawet, jak wielu barw i inspirujących chwil dostarczy mi taki niecodzienny miks.

Obecnie prowadzę indywidualną i grupową praktykę logopedyczną, i współpracuję z centrum terapii dla dzieci m.in. z autyzmem czy całościowymi zaburzeniami rozwoju. Aktorsko, można mnie zobaczyć na scenie dla dzieci (Teatr Małego Widza w Warszawie) i dla doroślaków (Teatr Me/St).

WIOLETTA JAKUBIEC

NAUCZYCIELKA GRY NA PIANINIE, SKRZYPCACH I UKULELE

Nazywam się Wiola Jakubiec. Od dziecka marzyłam, żeby zostać muzykiem, śpiewałam i tańczyłam, uczyłam się grać na skrzypcach. Jestem absolwentką Szkoły Muzycznej II stopnia w Żywcu. Następnie ukończyłam studia muzykologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim. Studiowałam również edukację artystyczną w zakresie sztuki muzycznej na Uniwersytecie Mari Skłodowskiej-Curie w Lublinie. Obecnie doskonalę warsztat instrumentalny w klasie skrzypiec Mateusza Smoczyńskiego na Wydziale Jazzu i Muzyki Estradowej na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie.

Muzyka jest w centrum mojego życia, ale lubię też przeczytać dobrą książkę lub wybrać się na spacer po lesie. Bliskie są mi malarstwo i fotografia. Zajęcia z gry na skrzypcach i fortepianie prowadzę w przyjaznej atmosferze, indywidualnie podchodzę do każdego ucznia. Staram się przekazać piękno świata muzyki, która może być dobrą

MATEUSZ GARBACZ

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Ukończyłem studia na kierunku Fizjoterapia na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Od najmłodszych lat jestem związany ze sportem. W ciągu swojego życia uprawiałem wiele różnych dyscyplin sportowych, począwszy od siatkówki i gimnastyki na judo i zapasach kończąc. Aktualnie jestem członkiem Kadry Narodowej w judo. Praca z dziećmi jest bardzo satysfakcjonująca i postęp każdego dziecka przynosi mi dużo radości. Jako trener prowadzę zajęcia zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym jak i z młodzieżą licealną. Poza pracą jako trener i fizjoterapeuta moją pasją są podróże.

MONIKA CAPUTA

NAUCZYCIELKA BALETU

Jestem absolwentką Państwowej Szkoły Baletowej im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu. W latach 1993-2008 tańczyłam w zespole baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, biorąc udział w wielu spektaklach baletowych, zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Miałam zaszczyt współpracować z wielkimi choreografami światowymi, m.in.:  Natalią Makarową, Matsem Ekiem, Borisem Ejfmanem, Jiřím Kyliánem, Irkiem Muchamiedowem.

Od kilku lat występuję w spektaklach dla dzieci w Teatrze Palladium. Zajęcia z tańca klasycznego dla dzieci prowadzę od 9 lat, m.in. w Saska Dance Studio, Kabaty Dance Studio oraz w Egurrola Dance Kids. Od 5 lat prowadzę swoje własne studio baletowe na Żoliborzu.

ADRIAN SOBIERAJSKI

TRENER PIŁKI NOŻNEJ

Jestem absolwentem kierunku wychowania fizycznego na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Obecnie jestem trenerem piłki nożnej w klubie Escola Varsovia, w tym roku ukończyłem kurs UEFA B.

Pracę z dziećmi traktuję jako wyzwanie, ponieważ każde dziecko wymaga innego podejścia.

Lubię kontakty z dziećmi, przekazywanie im swojej pozytywnej energii przez zabawę daje mi ogromną satysfakcję.

NICOLE FATULE

NAUCZYCIELKA JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO

W Blossom jestem nauczycielką świetlicy, więc niektórzy z Was mogą mnie już znać! Pochodzę z Peru, przyjechałam do Polski studiować psychologię na Uniwersytecie Warszawskim i mieszkam tu już od 2 lat. Mam duże doświadczenie w nauczaniu dzieci języków obcych, zwłaszcza hiszpańskiego! Podczas moich zajęć dzieci się bawią, śpiewają piosenki i wykonują ćwiczenia, a wszystko to w języku hiszpańskim.

LAURA SOMMER-SOBIERAJSKA

NAUCZYCIELKA JOGI

Jestem dyplomowaną instruktorką jogi i rekreacji dla dorosłych (m.in. KRI Research Institute) oraz jogi dla dzieci, muzykoterapii organicznej, a także doktorantką SGH. Ukończyłam szkołę muzyczną w klasie fletu. Zajęcia prowadzę przy użyciu różnorodnych materiałów oraz instrumentów archaicznych i klasycznych: gong wietrzny i Tam Tam, misy tybetańskie, dzwonki Koshi, flety. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci, z którymi wspólnie doświadczam pozytywnych efektów uważności i świadomości ciała i emocji. Moją wielką pasją jest praca muzyko- i kinezyterapeutyczna, a doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam, prowadząc zajęcia muzyczno-ruchowe dla dzieci w przedszkolu (Musical English). Jestem entuzjastką innowacji w edukacji i w tej tematyce przygotowuję obecnie rozprawę doktorską. Kocham góry, sport, w tym kolarstwo szosowe, oraz śpiew

WOJCIECH JEŻ

TRENER SZTUK WALKI

Od 20 lat prowadzę Szkołę Sztuk Walki „Yawara”. Z wykształcenia jestem pedagogiem, filologiem klasycznym, trenerem i instruktorem sportu. Prowadzę zajęcia z ludźmi w każdej grupie wiekowej, jednak największą frajdę dają mi treningi z najmłodszymi. Gdy 20 lat temu zaczynałem pracę w warszawskich przedszkolach, miałem trudne zadanie, ponieważ nikt przed mną jeszcze nie prowadził zajęć dla tak małych dzieci. Nie było programów, książek i trenerów, których można byłoby podpatrzeć – wszystko wtedy robiłem na wyczucie i intuicję. WARTO BYŁO!

Dziś, pomimo doświadczenia, ciągle czuję, że jest to praca wysoce kreatywna, która daje mi ogromną satysfakcję. Jako trener judo/ju-jitsu, skupiam się przede wszystkim na konkretnym dziecku i jego potrzebach, na drugim  miejscu dopiero stawiam techniczne aspekty sztuki.

W chwilach wolnych trochę tańczę, prowadzę zajęcia z ruchu scenicznego dla aktorów, czytam książki i chętnie odwiedzam spacerowo podwarszawskie lasy.

SZTUKA * JĘZYK * KONTAKT Z NATURĄ * AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA * KUCHNIA EKOLOGICZNA

twarz dziewczynki pomalowana farbami

Założenia

ben-white-128604 śmiejący się chłopiec

Zapisy