STRONA GŁÓWNA/ ZESPÓŁ

MAGDALENA MODRZEWSKA

DYREKTOR PRZEDSZKOLA – WŁAŚCICIEL

Przedszkole Blossom jest spełnieniem moich marzeń o pracy, która jest czymś więcej niż pracą.

Z wykształcenia jestem filologiem angielskim oraz absolwentką studiów MBA na Nottingham Trent University/Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dwadzieścia lat mojego życia spędziłam w korporacjach, ostatnie czternaście jako dyrektor wydawniczy w wydawnictwie Edipresse Polska zarządzając magazynami dla kobiet.

Swoją karierę zawodową zaczynałam ucząc dzieci na studiach i było to bardzo inspirujące doświadczenie. Pokazało mi, że dzieci chłoną drugi język jak gąbka. Prywatnie jestem mamą dwóch córek – młodsza idzie do mojego przedszkola. Starsza – ośmiolatka – jest dwujęzyczna. To właśnie dzięki anglojęzycznej edukacji.

Poza pracą kocham podróże. Zwiedziłam z plecakiem kawał świata. Szczególnie ciepło wspominam moją 3-miesięczną wyprawę po Azji Południowo-Wschodniej. Lubię dobrą książkę, kino, muzykę jazzową, fotografię.

ANNA BOROWA

Z-CA DYREKTORA DS. PEDAGOGICZNYCH I ADMINISTRACYJNYCH

Z wykształcenia jestem pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym i nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej z językiem angielskim. Studia magisterskie ukończyłam na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz podyplomowe z organizacji i zarządzania oświatą na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.  Doświadczenie zdobywałam w przedszkolach pracując z dziećmi w różnym wieku, będąc anglojęzycznym wychowawcą i nauczycielem języka angielskiego.

Praca z dziećmi daje mi mnóstwo radości i satysfakcji. Jest okazją do odkrywania tajemniczego i kolorowego świata dziecka. Czas spędzony z dziećmi jest czasem bogatym w nowe inspiracje i doświadczenia. Jest chwilą w której sama mogę poczuć się choć troszkę jak dziecko.

Moją pasją są moje psy, z którymi uwielbiam spędzać czas. Kocham konie i muzykę. Lubię spędzać czas zarówno aktywnie jak i nic nie robiąc na kanapie czy w hamaku. Lubię miasto, ale moje oczy z tęsknotą patrzą w kierunki natury i wsi, z której pochodzę. Interesuję się fotografią i rysunkiem, których tajniki staram się zgłębiać w wolnych chwilach. Lubię połknąć książkę w jeden wieczór i nie móc się od niej oderwać. Kocham polską sztukę, muzykę i taniec ludowy.

ALEKSANDRA SIWIAK

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY/ METODYK

Kocham pracę z dziećmi – szczególnie przedszkolakami! Moje doświadczenie zawodowe jest dość rozległe – od pracy w biurze, przez szkołę językową, przedszkole, po żłobek; pracę z dziećmi i wspieranie ich rozwoju traktuję jako swoją życiową misję. Jestem absolwentką wydziału anglistyki, studiowałam też logopedię, edukację wczesnoszkolną i pedagogikę Montessori oraz ukończyłam szereg specjalistycznych szkoleń dla nauczycieli. Zagadnieniem, które szczególnie mnie interesuje, jest rozwój mowy u dzieci dwujęzycznych. Jestem przekonana, że zajęcia matematyczne, sensoryczne jak i inne zajęcia w języku angielskim zainteresują Państwa dzieci. W czasie wolnym uwielbiam podróżować, malować i czytać biografie. Zaś kiedy chcę „naładować baterie”, spotykam się rodziną i przyjaciółmi, ruszam na łono natury i/lub medytuję.

LOUISE FERRIER

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)

Urodziłam się w Anglii, jednak dorastałam w Szkocji, gdzie ukończyłam z wyróżnieniem studia licencjackie w zakresie nauk ekonomicznych. Moja przygoda z nauczaniem rozpoczęła się w 2014 r., kiedy mieszkałam w Niemczech, pracując dla Europejskiej Agencji Kosmicznej ESA, i uczyłam się lokalnego języka. Miałam niesamowitych nauczycieli, który zainspirowali mnie do zrobienia kursu TEFL. Po 6 latach w Niemczech przeniosłam się do Londynu, gdzie podjęłam studia, by zdobyć formalne kwalifikacje nauczyciela języka niemieckiego w szkole średniej: QTS (Qualified Teacher Status) oraz PGCE (Post Graduate Certificate in Education). Studia ukończyłam w tym roku. Prowadziłam zajęcia z przedsiębiorczości, matematyki, angielskiego oraz ogrodnictwa w szkole specjalizującej się w edukacji dzieci ze spektrum autyzmu. W zeszłym roku podczas wizyty na targach edukacyjnych TES Special Educational Needs and Disabilities (SEND) w Londynie zdałam sobie sprawę, że interesuje mnie edukacja przedszkolna. Jako mama trzylatki, tak jak wielu innych rodziców, mnóstwo czytam: na temat etapów rozwojowych, optymalnego rozkładu dnia, najlepszych sposobów na pożegnanie pieluch, nie zapominając oczywiście o kształtowaniu zachowań. Tym sposobem natknęłam się na pedagogikę Reggio Emilia. Uważam, że to podejście doskonale się sprawdza we wczesnej edukacji. Uwielbiam pracować z przedszkolakami: mają w sobie tyle radości i szczęścia, daje mi to ogromne ilości satysfakcji. W czasie wolnym gram na flecie, praktykuję jogę, rysuję z natury oraz pielęgnuję ogród. Cieszę się, że mogę stać się częścią rodziny Blossom i przyczyniać się do wspierania rozwoju dzieci.

KLAUDIA KASIBORSKA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY

Nazywam się Klaudia Kasiborska. Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Kardynała Wyszyńskiego. Następnie podjęłam pracę z dziećmi w grupach żłobkowo- przedszkolnych 3- i 4-latków i od razu poczułam, że właśnie tym chcę się zajmować zawodowo, by połączyć swoje umiejętności i zainteresowania. Wprawdzie jest to wymagająca i odpowiedzialna praca, ale jednocześnie mam poczucie, że mogę się w niej spełniać i czerpać z niej dużo radości i satysfakcji. Jestem przekonana, że wszyscy – młodzi i starzy – możemy się dużo nauczyć od Matki Natury. Od ponad 15 lat jestem wegetarianką, dlatego że bardzo ważna jest dla mnie troska o środowisko i zwierzęta naszej planety. To właśnie dzieciństwo decyduje o tym, jakimi dorosłymi się staniemy, więc staram się promować miłość dla planety i zwierząt od najmłodszych lat. W życiu osobistym jestem szczęśliwą mężatką i wielką kociarą! Cieszę się na współpracę z Państwem i Waszymi dziećmi.

DOROTA ROGULA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY (NATIVE SPEAKER)

Wróciłam! Nie mogę doczekać się spotkania zarówno tych, z którymi już miałam przyjemność się poznać jak i nowych twarzy.  Więc trochę opowiem o sobie… Urodziłam się w Polsce,  ale dorastałam w RPA. Moja przygoda z pracą jako nauczyciel rozpoczęła się w Dubaju, gdzie pracowałam dla linii lotniczych, a po urodzeniu córki zaczęłam pracę w przedszkolu. Cieszę się, że znów mieszkam w Polsce. Moje wykształcenie obejmuje 3 poziom Cache w Early Years Foundations and Stages (EYFS-UK) oraz International TEFL / TESOL Training (USA). Odnajduję wielką satysfakcję w pracy z małymi dziećmi, pielęgnowaniu ich naturalnej ciekawości świata, entuzjazmu i kreatywności. Bardzo ważne jest dla mnie środowisko, w którym zarówno rodzice jak i nauczyciele otwarcie ze sobą współpracują.  Nie mogę się doczekać wspaniałego nowego dla mnie roku!

REENA PERALTA

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLNY

Mam na imię Reena i pochodzę z Filipin. Jestem dyplomowaną nauczycielką, posiadam też certyfikat TEFL. Od ponad 8 lat zajmuję się nauczaniem języka angielskiego na różnych poziomach i w różnych grupach wiekowych. Przez 3 lata uczyłam angielskiego w ramach programu Arts and Discovery Learning w anglojęzycznym przedszkolu w Konstancinie-Jeziornie. Zanim przyjechałam do Polski, zdobyłam różnorodne doświadczenia pedagogiczne, prowadząc zajęcia w grupach uczniów o różnych poziomach i narodowościach, m.in. z Korei, Chin, Indonezji, Portugalii, Malezji, Timoru, czy Japonii, oraz w różnych grupach wiekowych – od 2- do 75-latków!  Było to dla mnie ogromnym wyzwaniem, ale dzięki pracy w tak zróżnicowanych warunkach nauczyłam się elastycznego podejścia i zdolności przystosowywania się: nauczyłam się uczyć ponad granicami. Stałam się bardziej odważna, zaradna, kreatywna i ambitna – a jednocześnie zyskałam świadomość różnorodności kultur z różnych miejsc świata. Żyjąc w Polsce, mogę realizować swoje pasje: jazdę na rowerze, wędrówki i wspinaczki górskie, gotowanie, a także rozwijać nowe zainteresowania. Na razie cieszą mnie wszystkie pojawiające się na mojej drodze możliwości, czy to zawodowe, czy związane z życiem osobistym i towarzyskim.

NADINE GALLEY

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU (NATIVE SPEAKER)

Nazywam się Nadine Galley i pochodzę z Wielkiej Brytanii – Anglii. Posiadam kwalifikacje opiekuna dla dzieci w wieku 0-7 lat (NNEB) oraz dyplom zawodowy 4. stopnia (NVQ4) w zakresie opieki zdrowotnej i społecznej. Mam ponad 30 lat doświadczenia w pracy z dziećmi i rodzinami. Przed rozpoczęciem pracy w Blossom byłam zatrudniona w innym warszawskim przedszkolu, a jeszcze wcześniej przez pięć lat pracowałam w przedszkolu w Dubaju. Po uzyskaniu kwalifikacji w Wielkiej Brytanii pracowałam w ośrodku opieki dziennej dla dzieci oraz w opiece społecznej nad dzieckiem i rodziną.

Mój mąż Richard również pochodzi z Wielkiej Brytanii, ale mieszka i pracuje w Warszawie. Mamy czworo wnucząt. Jestem fanką piłki nożnej, lubię gotowanie, czytanie, a także zwiedzanie, poznawanie nowych miejsc. Praca z dziećmi i obserwowanie ich rozwoju sprawia mi przyjemność. Czuję się wyróżniona mogąc uczestniczyć w ich życiu i wszechstronnym rozwoju. Ważna jest dla mnie też praca z rodziną jako całością oraz regularna komunikacja, dzięki której my, personel i rodzice, możemy wspólnie działać jako jedna drużyna. Spotkania z wami są dla mnie przyjemnością, więc jeśli będziecie mieli jakiekolwiek pytania, zapraszam.

DOMINIKA ROSTKOWSKA

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Ukończyłam studia licencjackie z pedagogiki (edukacja wczesnoszkolna). Uwielbiam uczyć się nowych języków i poznawać świat. Inspirują mnie ludzie i ich kultury. Dlatego właśnie w czasie studiów przez pół roku mieszkałam i studiowałam w Grecji, a także odbyłam 3-miesięczny staż w międzynarodowym żłobku i przedszkolu w Hiszpanii, gdzie opiekowałam się dziećmi w wieku od 4 miesięcy do 6. roku życia. Wiele się tam nauczyłam i kompletnie zakochałam się w pracy z dziećmi. Zawsze jednak, od kiedy sama byłam dzieckiem, lubiłam się bawić i zajmować młodszymi dziećmi w rodzinie. Myślę, że naprawdę ważne jest, by społeczeństwo doceniło wartość i znaczenie dzieci. Dzieci są przyszłością i powinniśmy włożyć całe serce i całą naszą energię w zapewnianie im jak najlepszego, najbardziej wartościowego, bezpiecznego i stymulującego środowiska, tak by mogły wyrosnąć na wspaniałych, szczęśliwych dorosłych!

We własnym życiu najbardziej cenię rodzinę i relacje z innymi, dobro i empatię; choć kreatywność, przygody i pozytywne nastawienie są również istotne. Myślę, że najważniejszą rzeczą w życiu jest robić to, co się kocha najbardziej, rozwijać się, dając innym to, co w nas najlepsze, szczególnie dzieciom. Dzięki doświadczeniu samodzielnego życia za granicą, o czym zresztą marzyłam od dziecka, zrozumiałam, że wszystko jest możliwe, i bardzo zależy mi na przekazaniu tego nastawienia dzieciom, by mogły dorastać wierząc, że jeśli czegoś pragną, to jest to do osiągnięcia – że  mogą w przyszłości spełnić swoje marzenia, pamiętając o innych, społeczeństwie i środowisku. Chcę też przekazać im szacunek dla Ziemi, naszego wspólnego domu.

DAMALINA ARFANI

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Pochodzę z Dżakarty, stolicy Indonezji. Obecnie kończę studia na Wydziale Psychologii SWPS w Warszawie. W czasie wolnym chętnie chodzę do parku, zwiedzam muzea, lubię też odkrywać nowe miejsca. Czasami występuję w wydarzeniach kulturalnych organizowanych m.in. przez Ambasadę Indonezji. Interesuję się psychologią dzieci i młodzieży. Mam doświadczenie w pracy terapeuty behawioralnego z dziećmi z ASD (zaburzeniami ze spektrum autyzmu). Fascynuje mnie wyobraźnia i ciekawość świata u dzieci. Uwielbiam towarzyszyć im w eksploracji i uczeniu się. Wierzę, że każde dziecko jest wyjątkowe na swój własny sposób, a szczęśliwe i pewne siebie dzieci to dla mnie prawdziwe błogosławieństwo. Najlepsze w mojej pracy jest uczenie się rozumienia dzieci, ponieważ dzięki temu mogę zapewnić im to, czego potrzebują, by nauka i eksploracja świata była ekscytującym, radosnym doświadczeniem, a jednocześnie mogę nawiązać z nimi więź i patrzeć na świat z ich perspektywy.

MARTA PALUCH

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Jestem pasjonatką edukacji wczesnoszkolnej. W tym roku kończę pedagogikę na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem radosną I cierpliwą osobą, która uwielbia pracować z dziećmi. W kontakcie z dziećmi ważne jest, aby nawiązać z nimi prawdziwy, szczery kontakt, stać się ich przewodnikiem w odkrywaniu świata. Jest to także coś, co lubię najbardziej w swojej pracy, towarzyszyć maluchom w ich codziennym rozwoju i patrzeć jak wzrastają w sile i pewności siebie, aby stac się wartościową i wyjątkową osobą.

W Blossom prowadzę grupę żłobkową. Nasze przedszkole cenię najbadziej, za ciepłą domową atmosferę, dzięki której, zarówno dzieci jak i pracownicy, mogą czuć się tu bezpiecznie … Kochamy także nasz duży gród, w którym maluchy mogą bawić się, odkrywać i obserwować naturę w każdej porze roku. Przed podjęciem pracy w Blossom, pracowałam przez 4 lata jako niania z dziećmi w różnym wieku.

W wolnym czasie kocham podróże. Uwielbiam zanurzać się w kulturze miejsca, które odwiedzam, odkrywając je, próbując lokalnego jedzenia i poznając nowych, ciekawych ludzi. Adoptowanie psa i kota było jedną z najlepszych decyzji, które podjęłam w życiu, spędzam wiele czasu na spacerach oraz zabawie z nimi.

MAJA JASIŃSKA

NAUCZYCIEL W ŻŁOBKU

Odkąd pamiętam moje zainteresowania były związane ze sztuką i chciałam spróbować swoich sił w każdej z jej dziedzin – rysując, tańcząc, pisząc, biorąc udział w kółkach teatralnych i ucząc się gry na gitarze. Postanowiłam związać swoją drogę zawodową ze sztuką wizualną kończąc liceum plastyczne. Jednak sztuka i jej dziedziny nie są moim jedynym zamiłowaniem – zawsze ciekawiła mnie psychologia oraz złożoność ludzkiej natury. Chciałam te pasje połączyć na kolejnym etapie mojej edukacji, dlatego zdecydowałam się na kierunek Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuk Plastycznych i zostałam absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej, gdzie byłam przygotowywana do roli nauczyciela plastyki oraz arteterapeuty. Podczas studiów zgłębiałam jak posługiwać się sztuką w pracy z człowiekiem – używać jej jako drogę komunikacji oraz rozwijania osobistego potencjału. Teraz wykorzystuję moje doświadczenie w pracy z dziećmi – najpierw jako animatorka, a teraz jako nauczyciel przedszkolny. Uważam, że naszą rolą jest zapewnienie dzieciom ram bezpieczeństwa i miłości, a one dzięki temu mogą namalować swój własny, niepowtarzalny obraz.

JULIA TRĘBSKA

SZEF KUCHNI

Serce i pasja do gotowania popchnęły mnie na studia na kierunku: Gastronomia – Sztuka Kulinarna na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Wiedzę stricte żywieniową zdobyłam zaś kontynuując naukę w Warszawskiej Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, gdzie z tytułem magister-inżynier ukończyłam kierunek Żywienie Człowieka i Ocena Żywności. Praca w gastronomii również nie jest mi obca: pracowałam w wielu miejscach na stanowisku Kucharza oraz Szefa Kuchni, jednak myślę, że dopiero tu, w Przedszkolu Blossom, naprawdę rozwijam swoje kulinarne skrzydła i daję się ponieść swojej kreatywności.

Gotowanie dla dzieci jest mnie wielkim wyróżnieniem, ale i codziennym wyzwaniem, ponieważ zdaje sobie sprawę, że dzieci są bezcennymi krytykami kulinarnymi. Każdy kucharz bardzo mocno ceni sobie ich zdanie: pochwałę, by trzymać poziom i nie spoczywać na laurach, ale i krytykę – by naprawiać i doskonalić.  Codziennie staram się poprzez dobry i zdrowy smak zdobywać serca dzieci, a tym samym wprowadzać je w naturalny i smakowity kulinarny świat bez sztucznych substancji i chemicznych polepszaczy.

MAŁGORZATA SOBIESIAK

PSYCHOLOG

W pracy bazuję na metodzie Porozumienia bez Przemocy (Nonviolent Communication) i Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Prowadzę zajęcia terapeutyczne z dziećmi od 3 r.ż. w oparciu o metodę Kids Skills („Dam radę”) pomagając przezwyciężyć maluchom trudności emocjonalne. Z dorosłymi spotykam się na indywidualnych konsultacjach oraz na warsztatach rozwojowych.

Prowadzę cykliczne warsztaty dla rodziców rozwijające kompetencje wychowawcze. Współpracuję z przedszkolami prowadząc warsztaty nauczycieli przedszkolnych oraz indywidualne wsparcie psychologiczne dzieci.

Ukończyłam psychologię na KUL, II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (BFT), trzyletnią Szkołę Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii (Nonviolent Communication), jak również podyplomowe studia w zakresie logopedii na UMCS w Lublinie.

Interesuję się choreoterapią, medycyną holistyczną, z przyjemnością uczę się języków obcych i podróżuję. Od zawsze dobrze czułam się w towarzystwie dzieci i łatwo mi było nawiązać z nimi kontakt. Fascynuje mnie ich otwartość, ciekawość i wytrwałość w zdobywaniu celu. Od początku mojej pracy (2012) dzieci i rodzice są mi bliscy i bardzo się cieszę bardzo za każdym razem, kiedy mogę pomóc im zrozumieć siebie lepiej.

SYLWIA TURBACZ

LOGOPEDA

Jestem Neurologopedą, Logopedą ogólnym, a także specjalistą emisji głosu. Ukończyłam Uniwersytet Gdański oraz liczne kursy/szkolenia doskonalące warsztat. Posiadam sześcioletnie doświadczenie w zawodzie. W dotychczasowej pracy zajmowałam się zaburzeniami na tle mowy, karmienia, słuchu, głosu zarówno w Szkołach jak i Przedszkolach. Doświadczenie zdobywałam również m.in. w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej, w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, na oddziale neurochirurgii Szpitala w Gdańsku, jak również w Fundacji “Między Słowami” w Gdyni. Choć zawód neurologopedy/logopedy poznałam z wielu stron, najbliższa jest mi praca z dziećmi w wieku przedszkolnym i na niej zamierzam się skoncentrować. W naszym Przedszkolu zajmuję się przeprowadzaniem badań przesiewowych, diagnozowaniem zaistniałych problemów oraz prowadzeniem indywidualnej terapii logopedycznej.

Prywatnie jestem mamą blisko trzyletniej dziewczynki. Uwielbiam szydełkować.

ALEKSANDRA MAŚLANKA

NAUCZYCIEL MUZYKI

W momencie, gdy pierwszy raz przekroczyłam próg przedszkola by poprowadzić zajęcia, nie spodziewałam się, że zostanę tam na długo, że odkryję tam tyle ciepła, radości i prawdziwych emocji, które czasami ciężko zobaczyć w świecie dorosłych. Niezwykła wydała mi się szczerość i spontaniczność dzieci oraz fakt, że mogę im przekazywać swoją wiedzę i sama tak wiele się od nich uczyć. Więc postanowiłam zostać i od ponad dwóch lat kontynuuję swoją pracę z dziećmi, przede wszystkim w sferze umuzykalniania.

Przez wiele lat sama prowadziłam aktywną działalność artystyczną, głównie związaną z koncertowaniem, pracą sesyjną, oraz tworzeniem muzyki. Jestem absolwentką klasycznej  szkoły muzycznej w klasie fortepianu oraz Krakowskiej Szkoły Jazzu i Muzyki Rozrywkowej na wydziale wokalnym. Obecnie skupiam się na studiach pedagogicznych i badaniach nad wpływem wczesnego umuzykalniania na rozwój małego dziecka. Ukończyłam również studia z zakresu kulturoznawstwa. Interesuje mnie tematyka wielokulturowości i wielojęzyczności dzieci, oraz rola muzyki w tych procesach.

Gdy nie pracuję i nie muzykuję bardzo lubię chodzić na długie spacery po lesie, oglądać włoskie filmy i planować kolejne podróże.

MATEUSZ GARBACZ

INSTRUKTOR EDUKACJI FIZYCZNEJ

Ukończyłem studia na kierunku Fizjoterapia na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Od najmłodszych lat jestem związany ze sportem. W ciągu swojego życia uprawiałem wiele różnych dyscyplin sportowych, począwszy od siatkówki i gimnastyki na judo i zapasach kończąc. Aktualnie jestem członkiem Kadry Narodowej w judo. Praca z dziećmi jest bardzo satysfakcjonująca i postęp każdego dziecka przynosi mi dużo radości. Jako trener prowadzę zajęcia zarówno z dziećmi w wieku przedszkolnym jak i z młodzieżą licealną. Poza pracą jako trener i fizjoterapeuta moją pasją są podróże.

JOANNA STANKIEWICZ

TRENER JUDO

Nazywam się Joanna Stankiewicz i jestem trenerem judo w Blossom. Jestem Magistrem Wychowania Fizycznego. Pracowałam z dziećmi jako trener judo i nauczyciel wychowania fizycznego w kilka przedszkolach i szkołach podstawowych na terenie Warszawy. Od 2017 roku pracuję z Kuma Judo Klub. Jestem członkiem narodowego zespołu judo.

Brałam udział i zdobyłam medale w różnych mistrzostwach judo w Polsce jak również w innych zawodach na terenie Europy. Jestem także instruktorem kulturystyki i fitness.

Trenowanie dzieci jest dla mnie ogromnym wyzwaniem i bardzo to lubię. Zawsze staram się tak podejść do dzieci, żeby i one znajdowały w pracy ze mną przyjemność. 

MARIETTA ATAYAN

NAUCZYCIEL SZTUKI

Pochodzę z niedużego miasta – Andiżanu, w Uzbekistanie. W wieku 14 lat przeprowadziłam się do Polski, gdzie kontynuowałam moją edukację w języku polskim. Studia licencjackie ukończyłam na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Filologia Rosyjska. Z natury jednak mam artystyczną duszę, dlatego też dalsze kroki skierowałam w stronę Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie w 2018 r. ukończyłam studia magisterskie na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuk Plastycznych ze specjalizacją Arteterapia.

Arteterapia i sztuka towarzyszą mi od tej pory w życiu tak prywatnym jak i zawodowym, z czego się bardzo cieszę. Uważam, że bardzo ważne jest aby uczyć dzieci od najmłodszych lat, że sztuka nie jest czymś obcym, przeznaczonym do uprawiania tylko przez artystów, lecz jest nieodłączną częścią życia każdego z nas.

Od lutego 2019 roku pracuję w prywatnej galerii artystycznej Sznurki, gdzie prowadząc warsztaty z zakresu rzeźby, rysunku i malarstwa mam okazję obserwować, jak praktyczne obcowanie ze sztuką wpływa na wewnętrzny rozwój i poszerzanie horyzontów uczestników tych zajęć.

Jedną z moich pasji jest też sztuka wizażu i charakteryzacji, którą doskonaliłam uzyskując dyplom Międzynarodowego Studium Dziewulskich w Warszawie. Uwielbiam też podróżować po świecie i sądzę, że podróże uczą nas, że wiele granic istnieje tylko wewnątrz naszych umysłów

LOUISE SALTAMONTES

NAUCZYCIEL HISZPAŃSKIEGO

Hola! Nazywam się Louise Saltamones i od pięciu lat pracuję jako nauczycielka języka hiszpańskiego i francuskiego. Ukończyłam studia magisterskie z nauczania języków obcych i relacji międzykulturowych. Od ponad 4 lat pracuję przede wszystkim z dziećmi, nauczając obu języków. Kiedy mieszkałam w Meksyku, pracowałam z dziećmi w wieku 3-6 lat. Moje podejście opiera się przede wszystkim na zabawie. Uważam, że zabawa, śpiew i twórczość artystyczna to najlepszy sposób na naukę języków obcych u dzieci. Celem zajęć jest pomaganie dzieciom, kiedy odkrywają nowe słowa i dźwięki nowego języka i zaskakują same siebie rozumiejąc je. Nauka języków obcych to możliwość odkrywania świata i innych kultur; lubię, kiedy moje zajęcia są takim właśnie doświadczeniem.

ANNA UBERNA

INSTRUKTOR JOGI

Dotychczas pracowałam w różnych rolach: jako nauczyciel szkolny i przedszkolny, prowadziłam zajęcia muzyczne, jogi dla dzieci, a także terapii sztuką. Praca z dziećmi jest mogą pasją, ponieważ w głębi ducha sama nadal mam w sobie dużo z dziecka, które uwielbia zabawę. W 2008 r. uzyskałam tytuł magistra w Akademii Muzycznej w Łodzi (na kierunku wokalistyka). Przez pięć lat studiowałam też filozofię na Uniwersytecie Łódzkim. Kilka lat później ukończyłam studia podyplomowe w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej według M. Montessori w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyłam również studia z arteterapii (z elementami terapii pedagogicznej) w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.

Cały czas uczę się nowych rzeczy, uczestniczę w licznych warsztatach związanych z jogą, muzyką, śpiewem i edukacją. Po ukończeniu szkolenia nauczycielskiego kilka lat temu zostałam nauczycielką jogi dla dzieci. Jestem również nauczycielką nada jogi (jogi dźwięku i wibracji) po ukończeniu w 2019 r. Akademii Nada Jogi organizowanej przez Associazione Centro Studi Saraswati. Jako joginka praktykuję kriya jogę i ajapa jogę. Nauczaniem dzieci zajęłam się w 2009 r., zdobywając różnorodne doświadczenie w szkole podstawowej, szkole muzycznej, przedszkolu i żłobku.

Muzyka (przede wszystkim śpiew), joga i filozofia to nie tylko moja praca, ale też pasja. Uwielbiam też taniec, malarstwo, poezję, kontakt z przyrodą oraz – oczywiście – poznawanie świata i siebie

MONIKA CAPUTA

NAUCZYCIEL BALETU

Jestem absolwentką Państwowej Szkoły Baletowej im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu. W latach 1993-2008 tańczyłam w zespole baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, biorąc udział w wielu spektaklach baletowych, zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Miałam zaszczyt współpracować z wielkimi choreografami światowymi, m.in.:  Natalią Makarową, Matsem Ekiem, Borisem Ejfmanem, Jiřím Kyliánem, Irkiem Muchamiedowem.

Od kilku lat występuję w spektaklach dla dzieci w Teatrze Palladium. Zajęcia z tańca klasycznego dla dzieci prowadzę od 9 lat, m.in. w Saska Dance Studio, Kabaty Dance Studio oraz w Egurrola Dance Kids. Od 5 lat prowadzę swoje własne studio baletowe na Żoliborzu.

LUIZA ZAPIÓR

NAUCZYCIEL PIANINA I SKRZYPIEC

Jestem absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. F. Chopina w Warszawie, Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia im. J. Elsnera w Warszawie oraz muzykologii i hebraistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie kształcę się w klasie skrzypiec profesora Henryka Gembalskiego na Wydziale Jazzu i Muzyki Estradowej na Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. W czasie zajęć skupiam się na stworzeniu przyjaznej, bezstresowej atmosfery sprzyjającej rozwojowi kreatywności i słuchu muzycznego. Oprócz działalności edukacyjnej i koncertowej moją pasją jest język i literatura hebrajska. Zajęcia z zakresu gry na skrzypcach i pianinie prowadzę w języku angielskim i polskim.

SZTUKA * JĘZYK * KONTAKT Z NATURĄ * AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA * KUCHNIA EKOLOGICZNA

twarz dziewczynki pomalowana farbami

Założenia

WIĘCEJ
ben-white-128604 śmiejący się chłopiec

Zapisy

WIĘCEJ