STRONA GŁÓWNA/ ZESPÓŁ

MAGDALENA MODRZEWSKA

DYREKTOR PRZEDSZKOLA – WŁAŚCICIEL

Przedszkole Blossom jest spełnieniem moich marzeń o pracy, która jest czymś więcej niż pracą.

Z wykształcenia jestem filologiem angielskim oraz absolwentką studiów MBA na Nottingham Trent University/Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dwadzieścia lat mojego życia spędziłam w korporacjach, ostatnie czternaście jako dyrektor wydawniczy w wydawnictwie Edipresse Polska zarządzając magazynami dla kobiet.

Swoją karierę zawodową zaczynałam ucząc dzieci na studiach i było to bardzo inspirujące doświadczenie. Pokazało mi, że dzieci chłoną drugi język jak gąbka. Prywatnie jestem mamą dwóch córek – młodsza idzie do mojego przedszkola. Starsza – ośmiolatka – jest dwujęzyczna. To właśnie dzięki anglojęzycznej edukacji.

Poza pracą kocham podróże. Zwiedziłam z plecakiem kawał świata. Szczególnie ciepło wspominam moją 3-miesięczną wyprawę po Azji Południowo-Wschodniej. Lubię dobrą książkę, kino, muzykę jazzową, fotografię.

ANNA BOROWA

Z-CA DYREKTORA DS. PEDAGOGICZNYCH I ADMINISTRACYJNYCH, NAUCZYCIEL ANGLOJĘZYCZNY

Z wykształcenia jestem pedagogiem opiekuńczo-wychowawczym i nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej z językiem angielskim. Studia magisterskie ukończyłam na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz podyplomowe z organizacji i zarządzania oświatą na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.  Doświadczenie zdobywałam w przedszkolach pracując z dziećmi w różnym wieku, będąc anglojęzycznym wychowawcą i nauczycielem języka angielskiego.

Praca z dziećmi daje mi mnóstwo radości i satysfakcji. Jest okazją do odkrywania tajemniczego i kolorowego świata dziecka. Czas spędzony z dziećmi jest czasem bogatym w nowe inspiracje i doświadczenia. Jest chwilą w której sama mogę poczuć się choć troszkę jak dziecko.

Moją pasją są moje psy, z którymi uwielbiam spędzać czas. Kocham konie i muzykę. Lubię spędzać czas zarówno aktywnie jak i nic nie robiąc na kanapie czy w hamaku. Lubię miasto, ale moje oczy z tęsknotą patrzą w kierunki natury i wsi, z której pochodzę. Interesuję się fotografią i rysunkiem, których tajniki staram się zgłębiać w wolnych chwilach. Lubię połknąć książkę w jeden wieczór i nie móc się od niej oderwać. Kocham polską sztukę, muzykę i taniec ludowy.

DOROTA ROGULA

NAUCZYCIEL ANGLOJĘZYCZNY

Mam na imię Dorota i jestem pedagogiem wczesnej edukacji. Ukończyłam kurs 3. stopnia wczesnej edukacji w Wielkiej Brytanii (Cache Level 3 in Early Years Foundation Stages). Niedawno razem z rodziną zdecydowaliśmy się na przeprowadzkę do Polski, skąd wyjechałam mając 10 lat. Po wyjeździe z Polski dorastałam w Johannesburgu w RPA, a następnie przez ponad 12 lat mieszkałam i pracowałam w Dubaju jako nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Od ponad trzech lat sama jestem mamą, a wychowywanie mojej córki i obserwowanie jej wzrastania jest dla mnie źródłem niekończącej się radości. Bardzo się cieszę mogąc również w pracy wspierać rozwój innych dzieci. Odnajduję wielką satysfakcję w pracy z małymi dziećmi, pielęgnowaniu ich naturalnej ciekawości świata, entuzjazmu i kreatywności. Moja osobista filozofia jako nauczyciela opiera się na przekonaniu, że dzieci uczą się i rozwijają najlepiej, kiedy mogą samodzielnie decydować o swojej aktywności poznawczej. 

Cieszę się, że zostałam członkiem szkolnej rodziny Blossom i będę mogła przyczyniać się do rozwoju uczęszczających tu dzieci

NADINE GALLEY

NAUCZYCIEL ANGLOJĘZYCZNY

Nazywam się Nadine Galley i pochodzę z Wielkiej Brytanii – Anglii. Posiadam kwalifikacje opiekuna dla dzieci w wieku 0-7 lat (NNEB) oraz dyplom zawodowy 4. stopnia (NVQ4) w zakresie opieki zdrowotnej i społecznej. Mam ponad 30 lat doświadczenia w pracy z dziećmi i rodzinami. Przed rozpoczęciem pracy w Blossom byłam zatrudniona w innym warszawskim przedszkolu, a jeszcze wcześniej przez pięć lat pracowałam w przedszkolu w Dubaju. Po uzyskaniu kwalifikacji w Wielkiej Brytanii pracowałam w ośrodku opieki dziennej dla dzieci oraz w opiece społecznej nad dzieckiem i rodziną.

Mój mąż Richard również pochodzi z Wielkiej Brytanii, ale mieszka i pracuje w Warszawie. Mamy czworo wnucząt. Jestem fanką piłki nożnej, lubię gotowanie, czytanie, a także zwiedzanie, poznawanie nowych miejsc. Praca z dziećmi i obserwowanie ich rozwoju sprawia mi przyjemność. Czuję się wyróżniona mogąc uczestniczyć w ich życiu i wszechstronnym rozwoju. Ważna jest dla mnie też praca z rodziną jako całością oraz regularna komunikacja, dzięki której my, personel i rodzice, możemy wspólnie działać jako jedna drużyna. Spotkania z wami są dla mnie przyjemnością, więc jeśli będziecie mieli jakiekolwiek pytania, zapraszam.

MAGDA KRZYŻANOWSKA

NAUCZYCIEL ANGLOJĘZYCZNY

Dzieci są przyszłością naszego świata i jestem dumna, że mogę brać udział w procesie ich wychowania. Swoją pracę z dziećmi rozpoczynałam w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, w trakcie zdobywania licencjatu miałam okazję odbyć staże: w szkole i na świetlicy socjoterapeutycznej jako pedagog oraz w sądzie jako asystent kuratora ds. rodzinnych. Po studiach wyjechałam do Szwajcarii, gdzie na początku prowadziłam terapię 2 latka z syndromem Downa oraz pomagałam rodzicom w opiece nad jego rodzeństwem, a następnie pracowałam jako au pair w rodzinie z trójką dzieci. Po powrocie do Polski ukończyłąm studia magisterskie w Staropolskiej Szkole Wyższej w Kielcach na kierunku pedagogika oraz rozpoczęłam pracę w British Primary School of Wilanow w Warszawie, jako nauczyciel wspomagający. W trakcie trwania pracy ukończyłam studia podyplomowe z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Wyższej Szkole Przymierza Rodzin w Warszawie oraz wiele szkoleń z bezpieczeństwa, ochrony i profilaktyki prawidłowego rozwoju dziecka.

SUPARNA SAHA

nauczyciel anglojęzyczny

Jestem osobą dwujęzyczną, przy czym angielski to mój drugi język. W szkole, do której chodziłam, nauczanie odbywało się w języku angielskim, następnie studiowałam literaturę angielską, zdobywając tytuł licencjata i magistra. Niedawno ukończyłam studia doktoranckie z literatury angielskiej na Uniwersytecie Tripura w Indiach. Przez dwa lata uczyłam angielskiego na uniwersytecie. Nauczanie jest dla mnie czymś naturalnym, co daje mi poczucie celu w życiu a jednocześnie radość.

Bardzo się cieszę, że mam szczęście pracować w Blossom. Niemalże od pierwszego dnia zachwyciła mnie pozytywna atmosfera, która tutaj panuje, współtworzona przez dzieci i personel. Dzieci to najcenniejszy skarb społeczeństwa i czuję się zaszczycona biorąc udział w budowaniu ich przyszłości. Jednocześnie ta praca bywa też okazją do niesamowitej zabawy, którą bardzo lubię.

SARA BINCI

nauczyciel anglojęzyczny

Miałam cudowne dzieciństwo, które uważam za jeden z najważniejszych etapów życia! Pragnę działać na rzecz innych i sprawiać, by wszystkie dzieci były szczęśliwe. W przeszłości pracowałam jako au pair, należałam też do harcerstwa w Wielkiej Brytanii, gdzie poznałam rzeczywistość ludzi o różnych potrzebach. Dzięki tym doświadczeniom postanowiłam poświęcić się pracy z dziećmi. Ukończyłam studia edukacyjne na Uniwersytecie w Perugii we Włoszech. Doświadczenie zdobywałam w międzynarodowym przedszkolu w Danii, a także we Włoszech, gdzie pracowałam w przedszkolu prowadzonym w duchu pedagogiki Reggio Emilia.

Moje pasje to m.in. fotografia i spędzanie czasu na łonie natury. Lubię podróżować, uważam poznawanie odmiennych kultur za ubogacające doświadczenie.

Naprawdę lubię pracować w Blossom, ponieważ tutejsza atmosfera jest przyjazna i zrelaksowana, co bardzo służy dzieciom ale też i pracownikom.

Julia Trębska

Szef kuchni

Serce i pasja do gotowania popchnęły mnie na studia na kierunku: Gastronomia – Sztuka Kulinarna na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Wiedzę stricte żywieniową zdobyłam zaś kontynuując naukę w Warszawskiej Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, gdzie z tytułem magister-inżynier ukończyłam kierunek Żywienie Człowieka i Ocena Żywności. Praca w gastronomii również nie jest mi obca: pracowałam w wielu miejscach na stanowisku Kucharza oraz Szefa Kuchni, jednak myślę, że dopiero tu, w Przedszkolu Blossom, naprawdę rozwijam swoje kulinarne skrzydła i daję się ponieść swojej kreatywności.

Gotowanie dla dzieci jest mnie wielkim wyróżnieniem, ale i codziennym wyzwaniem, ponieważ zdaje sobie sprawę, że dzieci są bezcennymi krytykami kulinarnymi. Każdy kucharz bardzo mocno ceni sobie ich zdanie: pochwałę, by trzymać poziom i nie spoczywać na laurach, ale i krytykę – by naprawiać i doskonalić.  Codziennie staram się poprzez dobry i zdrowy smak zdobywać serca dzieci, a tym samym wprowadzać je w naturalny i smakowity kulinarny świat bez sztucznych substancji i chemicznych polepszaczy.

Ula Malko

Psycholog

Z wykształcenia jestem psycholożką, trenerką i mediatorką. Skończyłam pięcioletnie magisterskie studia psychologiczne na Uniwersytecie SWPS, Podyplomowe Studium Trenerów Grupowych przy Laboratorium Psychoedukacji, szkoliłam się w Anna Freud Centre a aktualnie kończę Intensywny Kurs Mediacji NVC.

Jestem współzałożycielką Ośrodka Wsparcia i Rozwoju „Bliskie Miejsce” gdzie wspieram rodziców w budowaniu relacji z ich dziećmi, staram się wzmacniać ich wiarę we własną intuicję i poczucie kompetencji.

Od 10 lat pracuję jako trenerka prowadząc szkolenia oraz warsztaty dla rodziców i nauczycieli. Współpracuję z przedszkolami, szkołami i punktami dziennego opiekuna. Zachwyca mnie dziecięca ciekawość, która nieustannie pcha je do działania, eksperymentowania, kwestionowania, stawiania nowych pytań. Czuję, że dzieci wciąż uczą mnie otwartości i ciekawości świata. Prywatnie jestem mamą dwóch chłopaków.

ALEKSANDRA MAŚLANKA

NAUCZYCIEL ANGLOJĘZYCZNY, NAUCZYCIEL MUZYKI

W momencie, gdy pierwszy raz przekroczyłam próg przedszkola by poprowadzić zajęcia, nie spodziewałam się, że zostanę tam na długo, że odkryję tam tyle ciepła, radości i prawdziwych emocji, które czasami ciężko zobaczyć w świecie dorosłych. Niezwykła wydała mi się szczerość i spontaniczność dzieci oraz fakt, że mogę im przekazywać swoją wiedzę i sama tak wiele się od nich uczyć. Więc postanowiłam zostać i od ponad dwóch lat kontynuuję swoją pracę z dziećmi, przede wszystkim w sferze umuzykalniania.

Przez wiele lat sama prowadziłam aktywną działalność artystyczną, głównie związaną z koncertowaniem, pracą sesyjną, oraz tworzeniem muzyki. Jestem absolwentką klasycznej  szkoły muzycznej w klasie fortepianu oraz Krakowskiej Szkoły Jazzu i Muzyki Rozrywkowej na wydziale wokalnym. Obecnie skupiam się na studiach pedagogicznych i badaniach nad wpływem wczesnego umuzykalniania na rozwój małego dziecka. Ukończyłam również studia z zakresu kulturoznawstwa. Interesuje mnie tematyka wielokulturowości i wielojęzyczności dzieci, oraz rola muzyki w tych procesach.

Gdy nie pracuję i nie muzykuję bardzo lubię chodzić na długie spacery po lesie, oglądać włoskie filmy i planować kolejne podróże.

Igor Siedlecki

Biolog

Jestem doktorantem na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego, interesuję się szczególnie badaniem interakcji grzybów i owadów. Działam jako edukator przyrodniczy we współpracy z grupą edukacyjną „Inne Wyjście” i „Akademią Dzikiej Ochoty”. Zgłębiam tajniki ekologii, ekologii behawioralnej, mykologii i entomologii, próbując nauczyć się jak rozmawiać ze zwierzętami. Lubię przyglądać się otaczającej przyrodzie i zastanawiać się, dlaczego wygląda właśnie tak, a nie inaczej. W Blossom prowadzę Klub Przyrodnika.

Marcin Przeździecki

Trener judo

Jestem pomysłodawcą, założycielem, prezesem, ale przede wszystkim aktywnym i uwielbiającym swoją pracę trenerem Klubu Kuma Judo. Ukończyłem studia na Warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Przez wiele lat byłem zawodnikiem klubu AZS-AWF Warszawa. Swój warsztat szlifowałem między innymi pracując jako trener w klubie najwybitniejszego polskiego judoki Pawła Nastuli. Uwielbiam pracować z najmłodszymi, a praca w Blossom podczas zajęć judo jest dla mnie ogromną przyjemnością. Moją drugą pasją jest narciarstwo zjazdowe, które z powodzeniem zaszczepiam dzieciakom podczas zimowych obozów sportowych.

Miłosz Sienkiewicz

Muzyk, kompozytor, multiinstrumentalista

Urodziłem się w Olsztynie. Ukończyłem Państwową Szkołę Muzyczną I Stopnia w Warszawie, na wydziale fortepianu. Jestem absolwentem Akademii Filmu i Telewizji w Warszawie, na wydziale Realizacji Dźwięku. Komponuję muzykę do spektakli teatralnych w całej Polsce. Jestem jednym z założycieli folkowego zespołu muzycznego Fleurdelis, wykonującego muzykę ludową, średniowieczną i renesansową. Od kilku lat spełniam się w roli pedagoga, ucząc gry na gitarze, fortepianie oraz prowadząc zajęcia umuzykalniające dla dzieci. Gram na fortepianie, gitarze, irlandzkim bouzouki, perkusji, dudach, fletach prostych. W Blossom prowadzę wraz z bratem Jędrzejem zajęcia z muzyki tradycyjnej.

Jędrzej Sienkiewicz

Muzyk, multiinstrumentalista

Pochodzę z Gdańska. Ukończyłem Państwową Szkołę̨ Muzyczną I Stopnia w Warszawie, na wydziale wiolonczeli. Uczęszczam do ASMRiJ im Krzysztofa Komedy w Warszawie, w klasie Puzonu. Angażuję się w różne projekty muzyczne oraz teatralne. Jestem jednym z założycieli folkowego zespołu muzycznego Fleurdelis, wykonującego muzykę ludową, średniowieczną i renesansową. Od kilku lat pracuję z dziećmi, prowadząc grupowe oraz indywidualne zajęcia z gry na gitarze oraz umuzykalniające. Gram na gitarze, lutni długoszyjkowej Rabab Kashgar, lirze korbowej, puzonie oraz na mandolinie. W Blossom prowadzę wraz z bratem Miłoszem zajęcia z muzyki tradycyjnej.

Ania Marszał

Artysta ceramik

Jestem artystką ceramikiem, mieszkam w Warszawie.

W 2016 r. ukończyłam studia na Berlińskim Uniwersytecie Sztuk Pięknych i od tego czasu działam jako niezależna artystka/projektantka pod pseudonimem Anna Miau. Poza studiami zdobywałam doświadczenie w ramach szeregu międzynarodowych warsztatów i wystaw ceramiki. W listopadzie 2017 r. dołączyłam do studia porcelany Fenek w Warszawie.

Praca z gliną to prawdziwa przygoda! Podczas naszych zajęć (raz w tygodniu, 45min) będziemy poznawać podstawy różnych technik pracy z gliną (konstruowanie z wałków, plastrów, odlewanie z form gipsowych, wygniatanie, toczenie na kole), ale będzie też czas na eksperymenty i oczywiście mnóstwo zabawy!

W Blossom prowadzę zajęcia z ceramiki, gdzie krok po kroku uczymy się, jak tworzyć małe figurki, kubki, naczynia oraz dekoracje z ceramiki, nie zapominając ani na chwilę, że na pierwszym miejscu stoi u nas radość tworzenia.

Zapewnij miejsce dziecku w przedszkolu i zapisz je już dzisiaj!

twarz dziewczynki pomalowana farbami

Założenia

WIĘCEJ
ben-white-128604 śmiejący się chłopiec

Zapisy

WIĘCEJ